۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۳
بورس؛ بهترین مکان برای سرمایه گذاری اقتصادی
معاون سابق بورس:

بورس؛ بهترین مکان برای سرمایه گذاری اقتصادی

سعیدی، معاون سابق بورس گفت: مردم باید برای ورود به بازار بورس نگاه بلندمدت داشته باشند. در حال حاضر بهترین مکان برای سرمایه گذاری اقتصادی بورس است.

به گزارش بازار، علی سعیدی، معاون سابق بورس با تأکید بر اینکه حتما اعتماد مردم به بورس بازخواهد گشت اظهار داشت: نگاه به بورس باید در افق زمانی بلندمدت باشد. بورس مانند ملک همیشه روند افزایشی خواهد داشت و تنها فرق آن در وجود تابلوهایی است که قیمت لحظه ای را اعلام می کنند.

وی تاکید کرد: به مردم اطمینان می دهیم که در آینده تمام تابلوهای بورس سبز خواهد بود. روزهای تاریک همیشه همراه بورس هست؛ اما این شرایط پایدار نیست.

سعیدی با اشاره به اینکه بورس همیشه طرفداران خود را داشته گفت: همیشه تعدادی از مردم بوده اند که به بورس علاقه داشته و دارند. بورس در حال حاضر به دلیل توجه زیاد دولتمردان، مردم بیشتری را به سمت خود جذب کرده است. در حقیقت حس عقب ماندگی، گروه زیادی را به بورس وارد کرد و حس ترس در حال خارج کردن آنها از بورس است. ما باید به کمک یکدیگر تلاش کنیم تا با نگاهی بلندمدت این حس ترس را از مردم دورکنیم. این حس ترس در پاییز سال ۸۳ و نیمه اول ۸۷ نیز به دلیل بحران ۲۰۰۸ حس شد.

وی پیشنهاد داد گفتگوی رسانه با سرمایه گذاران بلندمدت بورس بیشتر می تواند حس اعتماد را به مردم بازگرداند.

معاون سابق بورس در واکنش به اظهارات همتی رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه افرادی که ۱۹۷ دلار سرمایه خریدند امروز در حال سود کردن هستند اظهار داشت: مردم باید برای سود بیشتر در بورس صبر کنند که البته این زمان طولانی نخواهد بود.

علی سعیدی با تاکید بر امیدوار بودن به بازار سرمایه با توجه به عرضه و تقاضای موجود گفت: بازار سرمایه بهترین مکان برای متوسل شدن در حوزه اقتصاد است. مردم باید حداقل تا آخر سال صبر کنند تا ببینیم شرایط چگونه پیش خواهد رفت و امیدواریم که این شرایط تا آخر سال امیدوار کننده تر باشد.

کد خبر: ۴۴٬۵۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha