۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
گرفتاری‌ها و بدهی‌های واحدهای تولیدی همدان از مسیر قانونی حل شود
رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان:

گرفتاری‌ها و بدهی‌های واحدهای تولیدی همدان از مسیر قانونی حل شود

همدان - رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان بابیان اینکه حمایت و پشتیبانی از تولید و اشتغال در اولویت قرار دارد؛ گفت: بیشترین مسائل و گرفتاری‌های واحدهای تولیدی در استان همدان بدهی‌های واحدهای تولیدی است که باید از مسیر قانونی حل شود.

به گزارش خبرنگار بازار؛ ظاهر پورمجاهد ظهر سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان که در استانداری همدان تشکیل شد؛ با بیان اینکه حمایت و پشتیبانی از تولید و اشتغال در اولویت قرار دارد اظهار کرد: در این جلسه مسائل و مشکلات چند واحد تولیدی مورد بحث و بررسی قرار گرفت که در اسرع وقت مشکلات این واحدها رفع خواهد شد.

وی بابیان اینکه از تمام ظرفیت‌های استان همدان در مسیر حفظ اشتغال موجود و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید استفاده می‌کنیم تا اهداف جهش تولید محقق شود.

رئیس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان گفت: بیشترین مسائل و گرفتاری‌های واحدهای تولیدی در استان همدان بدهی‌های واحدهای تولیدی است که باید از مسیر قانونی حل شود .

وی تاکید کرد: تعداد زیادی  واحد صنعتی در استان همدان از سال ۹۸ تعطیل شده بود که با حمایت دولت به چرخه تولید برگردانده شدند.

پورمجاهد تاکید کرد: به منظور احیای واحدهای تولیدی و حفظ اشتغال حمایت و پشتیبانی‌های دولت در این زمینه ادامه خواهد داشت.

 
 

کد خبر: ۴۴٬۴۶۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha