۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹
 ۲ هزار میلیارد تومان در بخش صنایع مازندران سرمایه گذاری شده است
رئیس صمت مازندران:

۲ هزار میلیارد تومان در بخش صنایع مازندران سرمایه گذاری شده است

ساری- رئیس صنعت، معدن و تجارت مازندران میزان سرمایه گذاری صورت گرفته در سال جهش تولید در بخش صنعت استان را بیش از دو هزار میلیارد تومان ذکر کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، حسینقلی قوانلو صبح سه شنبه در جلسه جهش تولید در سالن اجتماعات صمت استان با اشاره به اینکه به رغم محدودیت ها و تحریم ها شاهد رشد سرمایه گذاری در حوزه های مختلف صنعتی در استان هستیم، میزان سرمایه گذاری های صورت گرفته در سال جاری را در بخش صنعت در استان بیش از دو هزار میلیارد تومان بیان کرد.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری های سال جهش تولید در بخش صنعت منجر به ایجاد بیش از هزار و ۹۰۰ فرصت شغلی در استان شده است، ادامه داد: در سال جاری ۹۹ واحد صنعتی بهره برداری و به مدار تولید افزوده شده است.

وی با عنوان اینکه در سال جاری بیش از ۵۴۰ فقره جواز تاسیس در بخش صنعتی در استان صادر شده است و بیشترین آن در حوزه های شیمیایی، کانی و غیرفلزی بوده است، تصریح کرد: برای تکمیل این واحدهای بیش از سه هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان سرمایه گذاری پیش بینی شده است.

قوانلو با اظهار اینکه برای بیش از ۱۰ هزار نفر با تکمیل ۵۴۰ واحد در دست ساخت و تاسیس شغل ایجاد می شود، میزان اشتغال کنونی در بخش صنعت استان را بیش از ۱۰۰ هزار نفر بیان کرد.

کد خبر: ۴۴٬۳۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha