۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
اجرای طرح توسعه و اصلاح ۹۲ هزار متر خطوط برق‌رسانی در استان سمنان
معاون شرکت توزیع برق استان سمنان خبر داد؛

اجرای طرح توسعه و اصلاح ۹۲ هزار متر خطوط برق‌رسانی در استان سمنان

سمنان- معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان از اجرای طرح توسعه و اصلاح ۹۲ هزار متر خطوط برق رسانی در استان خبر داد و گفت: استمرار خدمات دهی به مشترکان هدف این طرح بوده است.

به گزارش خبرنگار بازار، رضا علی اصغری صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی شرکت توزیع برق سمنان، ضمن بیان اینکه طرح توسعه و اصلاح ۹۲ هزار متر خطوط برق رسانی در استان اجرا شده است، بیان کرد: طرح توسعه ۲۶ هزار و ۴۰۰ متر شبکه فشــــار متوسط هوائی و زمینی انجام شده است.

وی افزود: اصـلاح ۹ هـزار و ۶۸۰ متر شبکه ۲۰کیلوولـت، از جملـه اقـدامات صـورت گـرفته توسط واحدهای اجرائی این شرکت به شمار می رود که در سال جاری و گذشته انجام شده است.

معاون شرکت توزیع برق استان سمنان افزود: ۲۳ هزار و ۷۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائی و زمینی در سطح استان احداث و برای پایداری شبکه های توزیع برق، بهسازی ۳۲ هزار و ۸۰۰ متر شبکه فشار ضعیف هوائـــی و زمینی صورت گرفته است.

اصغری با بیان اینکه برای تغذیه برق مشترکان، ۸۹ ایستگاه هوائی و یک پست زمینی توزیع برق افتتاح و وارد مدار قرار گرفته است، گفت: ارتقای خدمت رسانی در حوزه برق به مردم استان هدف و محور اصلی این طرح است.

وی افزود: طرح بهسازی ۱۲۲ ایستگاه هوایی و زمینی توزیع برق، از آغاز سال ۹۹ صورت پذیرفته است.

معاون برنامه ریزی و مهندسی شرکت توزیع برق سمنان ادامه داد: برای پایداری سامانه روشنایی معابر، عملیات نصب و بهینه سازی ۶۱۰ دستگاه سرچراغ نیز توسط اکیپ های روشنایی معابر این شرکت به اجرا درآمده است.

کد خبر: ۴۴٬۱۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha