۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۳
۸۷ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

۸۷ سرمایه‌گذار در شهرک‌های صنعتی قزوین جذب شدند

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: ۸۷ سرمایه گذار نیمه نخست سال جاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی قزوین جذب شده و برای ساخت واحدهای تولیدی زمین دریافت کردند که نشانگر رشد تعداد سرمایه‌گذاری‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل بوده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، حمید رضا خانپور اظهار داشت: به سرمایه گذاران جدید که با این شرکت قرارداد منعقد کرده اند ۵۲ هکتار زمین در شهرک ها و نواحی مختلف صنعتی استان واگذار شده است.

وی از رشد تعداد سرمایه گذاران در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین در نیمه نخست امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و گفت: در نیمه نخست سال گذشته ۶۱ سرمایه گذار در شهرک ها و نواحی صنعتی استان جذب شده بود در حالی که در سال جهش تولید ۲۷ سرمایه گذار به این آمار اضافه شده و شاهد جذب ۸۷ سرمایه گذار بوده ایم.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین با بیان اینکه به دلیل نزدیکی شهرک های صنعتی قزوین به تهران و قرارگیری در موقعیت مناسب و وجود زیرساخت های لازم، سرمایه گذاران تمایل بالایی به حضور و سرمایه گذاری در آنها دارند، یادآور شد: بیشترین واگذاری های اراضی به سرمایه گذاران در نیمه نخست امسال مربوط به شهرک های صنعتی کاسپین یک و ۲ (آبیک)، لیا، خرمدشت، حیدریه و آراسنج بوده است.

خانپور گفت: با سرمایه گذاری سرمایه گذاران جدید یاد شده برای ۲ هزار و ۱۳ نفر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به طور مستقیم اشتغالزایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان قزوین همچنین یادآور شد: میزان سرمایه گذاری سرمایه گذارانی که در نیمه نخست امسال برای ساخت واحدهای تولیدی در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین قرارداد منعقد کرده اند، هشت هزار و ۱۹۱ میلیارد ریال برآورد می شود.

وی خاطرنشان کرد: تحقق جهش تولید با رشد سرمایه گذاری و تقویت تولید رقم می خورد بنابراین همه تلاش خود را برای رشد جذب سرمایه گذاران و احیای واحدهای راکد در شهرک ها و نواحی صنعتی استان قزوین به کار گرفته ایم.

کد خبر: ۴۳٬۹۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha