۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
مشارکت جدی بنیاد برکت در طرح‌های مختلف خوزستان
استاندار خوزستان مطرح کرد:

مشارکت جدی بنیاد برکت در طرح‌های مختلف خوزستان

اهواز- استاندار خوزستان گفت: بنیاد برکت در حوزه‌های مختلف استان همچون اشتغال و طرح‌های عمرانی مشارکت جدی دارد و کارهای متنوعی انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح  ۱۵۰ مدرسه احداث شده توسط بنیاد برکت که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز برای افتتاح ۱۱۶ کلاس درس در بخش شعیبیه حضور پیدا کردیم و پنج مدرسه با مشارکت بنیاد برکت از اعتبارات این بنیاد و اعتبارات دولتی به بهره برداری رسید.

وی افزود: امسال بنیاد برکت در احداث ۲۰۵ کلاس درس با ما مشارکت می کند و بهره‌برداری می‌رسد و تا پایان سال تعدادی کلاس درس افتتاح می‌شود که برآرود ما ۲۰۵ کلاس است. سال گذشته ۲۰۸ کلاس درس با همکاری و مشارکت بنیاد برکت به اتمام رساندیم و افتتاح کردیم.

استاندار خوزستان تاکید کرد: از یک هزار و ۳۳۳ کلاس، سال گذشته ۲۰۸ کلاس را بنیاد برکت با مشارکت ما احداث کرد و بنیاد در این زمینه همراهی و مشارکت بسیار ارزشمندی دارد و بسیار در حوزه‌های مختلف همچون اشتغال و طرح‌های عمرانی مشارکت جدی دارد و کارهای متنوعی انجام می‌دهد.

شریعتی گفت: طی سه سال گذشته ۴۰۰ کلاس درس افتتاح شد و ۲۰۵ کلاس درس در حال ساخت و اجرا است که تا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۴۳٬۹۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha