۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۲
افتتاح ۲۵ فضای آموزشی بنیاد برکت با اعتبار ۱۵۰ میلیاردی در خوزستان
طی آئینی انجام شد؛

افتتاح ۲۵ فضای آموزشی بنیاد برکت با اعتبار ۱۵۰ میلیاردی در خوزستان

اهواز- طی آئینی ۲۵ پروژه آموزشی بنیاد برکت در قالب ۱۱۶ کلاس درس و با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال د خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، غلامرضا شریعتی پیش از ظهر یکشنبه در آئین افتتاح  ۱۵۰ مدرسه احداث شده توسط بنیاد برکت که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: از ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت و رئیس ستاد اجرای فرمان امام (ره) تشکر می‌کنم و تاکنون برای هر موضوعی که به وی مراجعه کردم، ما را یاری کردند.

وی افزود: از سال ۹۶ تاکنون حدود ۴۰۰ کلاس درس برای ما با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به اتمام رساندیم.

استاندار خوزستان ادامه داد: سال گذشته ۲۰۸ کلاس درس را با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بنیاد برکت به اتمام رساندیم؛ این ۱۱۶ کلاس درس تا مهر ماه است و امسال نیز با بنیاد برکت ۲۰۵ کلاس درس را به اتمام می‌رسانیم.

شریعتی عنوان کرد: در حال حاضر ۸۵ مدرسه با مشارکت بنیاد برکت در دست احداث است و امید می‌رود تا سال آینده به پایان برسد.

وی توضیح داد: سایر موارد سرمایه‌گذاری، اقدامات اشتغالزا، سرمایه گذاری‌های زیربنایی در حوزه‌های نفت، درمان و بهداشت و موضوع سرطان، فولاد شهید جهان آرا که در جهت اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است امسال با ۳۰۰ میلیون یورو به بهره برداری خواهد رسید که همه از دستاوردها و برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است و صمیمانه سپاسگزارم.

کد خبر: ۴۳٬۸۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha