۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۳
طرح تامین کالاهای اساسی ضرورت غیرقابل اجتناب/ دولت برای شناسایی مشمولان طرح دقیقی ارائه کند
عضو هیئت رئیسه مجلس:

طرح تامین کالاهای اساسی ضرورت غیرقابل اجتناب/ دولت برای شناسایی مشمولان طرح دقیقی ارائه کند

متفکرآزاد، عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: نمایندگان تلاش کردند با تدوین طرح تامین کالاهای اساسی اطمینان خاطری را به مردم برای تامین آسان ملزومات و معیشت زندگیشان بدهند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، روح الله متفکرآزاد عضو هیئت رئیسه مجلس، با اشاره به تدوین و بررسی طرح تامین کالاهای اساسی در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط فعلی اقتصادی که مردم با مشکلات معیشتی مواجه هستند، تامین نیازهای آنها جزو ضروریات و اولویت کاری مجلس است.

وی با بیان اینکه در شرایطی که امکان ترمیم وضعیت معیشتی مردم در کوتاه مدت وجود ندارد، نیازمند سوپاپ اطمینان بخش برای مردم هستیم، ادامه داد: نمایندگان مجلس با این رویکرد طرحی را آماده کردند که با دولت نیز درباره آن صحبت‌هایی انجام شد تا مردم بتوانند از طریق کارت‌های الکترونیکی کالاهای ضروری خود را خریداری کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه نمایندگان در این طرح پیش بینی کردند که این کارت ها قابلیت دریافت نقدی نداشته باشد، تصریح کرد: دلیل این اقدام هم برای عدم تاثیرگذاری این یارانه در تورم بود، نمایندگان تلاش کردند، تا با تدوین این طرح اطمینان خاطری را به مردم برای تامین آسان ملزومات زندگیشان بدهند و مسلما این کار می‌تواند، جامعه را به یک ثبات برساند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس با اشاره به اینکه در طرح تامین کالاهای اساسی تلاش شده تا افراد نیازمند از قلم نیفتند، اظهار کرد: البته باید دولت در زمان شناسایی افراد الگوریتمی را تعریف کند تا براساس آن افرادی که درآمد و یا هزینه‌هایشان مناسب نیست، مشمول این طرح شوند.

کد خبر: ۴۳٬۸۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha