۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳
۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید در استان سمنان وجود دارد
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود:

۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید در استان سمنان وجود دارد

سمنان- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود، بابیان اینکه ۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید در استان سمنان وجود دارد، گفت: ماهانه دو میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز از محل انبارهای شرکت نفت بین جایگاه‌های صورت توزیع می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر عرب عامری ظهر شنبه در مراسم افتتاح یک جایگاه عرضه سوخت در سمنان ضمن بیان اینکه سه انبار سوخت و فرآورده‌های نفتی در استان وجود دارد، بیان کرد: این انبارها در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان با بهترین شرایط پدافندی، ملزومات نفتی و سوخت‌ها را نگهداری و سپس توزیع می‌کنند.

وی بابیان اینکه از این انبارها ماهانه یک‌میلیون و ۲۰۰ تا یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر بنزین بین جایگاه‌های سوخت استان سمنان توزیع می‌شود، گفت:  دو میلیون و ۲۰۰ تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر نفت گاز نیز از این انبارها ماهانه توزیع می‌شوند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود بابیان اینکه ۹۶ واحد فروشندگی نفت سفید نیز در  بحث تأمین نفت سفید خانوارهای روستاهای فاقد گاز در استان مشغول به فعالیت هستند، تأکید کرد: در بحث روستاهای فاقد گاز، شرکت نفت موظف به تأمین نفت سفید شده و این کار با ثبت‌نام خانوار صورت می‌گیرد.

عرب عامری بابیان اینکه طرح گازسوز کردن خودروهای عمومی نیز به این شرکت محول شده است، تأکید کرد: این طرح مانند نفت رسانی به روستاها از طریق ثبت‌نام در سامانه انجام می‌شود که استقبال خوبی هم از آن در استان سمنان شده است.

وی بابیان اینکه دو کارگاه تخصصی در شاهرود و سمنان وظیفه دوگانه‌سوز کردن خودروها را بر عهده‌دارند، تأکید کرد: این طرح رایگان است و روزانه ۵۰ تا ۶۰ دستگاه خودرو در این کارگاه ها دوگانه سوز می‌شوند.

فرماندار سمنان نیز در سخنانی کوتاه در این مراسم گفت: در سال جهش تولید، راه اندازی این واحد در شهرستان سمنان و در راستای ارائه خدمات مطلوب به همشهریان بزرگوار، امری ارزشمند است.

سید عباس دانایی ابراز داشت: باید تلاش داشته باشیم تا با افزایش جایگاه های عرضه سوخت در شهر سمنان، خدمات مطلوب تری را به مردم در این حوزه ارائه کرده و شهروندان عزیز برای دریافت سوخت و فراورده های نفتی به دلیل کمبود جایگاه، در صف قرار نگیرند.

به گزارش خبرنگار بازار، طبق اعلام شرکت نفت، جایگاه سوخت و فرآورده‌های نفتی فدک سمنان، هفتاد و ششمین جایگاه استان است که امروز به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد.

کد خبر: ۴۳٬۷۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha