۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
۲۳ پروژه تا پایان دولت در ایلام تکمیل می شوند
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۲۳ پروژه تا پایان دولت در ایلام تکمیل می شوند

ایلام- رئیس سازمان برنامه و بودجه با اشاره به اینکه ۲۳ پروژه تا پایان دولت در استان ایلام تکمیل می شوند، گفت: بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این طرح های نیاز است.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت ظهر روز جمعه در نشست مشترک شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان ایلام در محل استانداری ایلام اظهار کرد: با وجود اینکه منابع درآمدی دولت کاهش یافته ولی در تلاش هستیم پروژه ها با تخصیص اعتبار مورد نیز به سرانجام برسند.

وی با اشاره به اینکه تکمیل پروژه های نیمه تمام از اولویت های سازمان برنامه و بودجه است، گفت: ۲۳ پروژه در استان ایلام براساس ارزیابی ها تا پایان دولت شرایط تکمیل شدن دارند.

نوبخت عنوان کرد: بیش از یک هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه های در استان ایلام نیاز است که در سال جاری تاکنون بیش از ۳۴۰ میلیارد تومان به این پروژه تزریق شده است.

معاون رئیس جمهور از ایجاد سه هزار و ۵۰۹ فرصت شغلی در پی انعقاد تفاهم نامه میان استانداری ایلام و این سازمان خبر داد و گفت: بیش از ۳۷۰ میلیارد تومان برای اجرای این تفاهم نامه اختصاص پیدا می کند.

وی گفت: این تفاهم نامه به منظور محقق شدن اهداف جهش تولید در راستای تحقق شعار سال مورد نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی تدوین شده است.

کد خبر: ۴۳٬۵۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha