۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳
ضرورت عینیت بخشی به سیاست‌های جهش تولید در قم/ توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر
استاندار قم تأکید کرد؛

ضرورت عینیت بخشی به سیاست‌های جهش تولید در قم/ توجه به انرژی‌های تجدیدپذیر

قم - سرمست، استاندار قم با تأکید بر عینیت بخشی به سیاست‌های جهش تولید در استان قم، اظهار کرد: تا پایان امسال باید در هر بازدید از شهرک‌های صنعتی یک واحد تولیدی افتتاح شود.

به گزارش بازار به نقل از استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه کارگروه فرماندهی اقتصادی مقاومتی استان قم ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، رونق تولید و اشتغال را در اولویت کاری مسئولان استان قم دانست.

وی نام‌گذاری امسال به عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری را مورد توجه قرار داد و افزود: از قوانین موجود بایستی به نفع رونق صنعت و جهش تولید در استان بهره گرفته شود.

استاندار قم با اشاره به حضور مدیریت استان در واحدهای تولیدی در سه‌شنبه‌های اقتصادی ادامه داد: از مدیران دولتی انتظار داریم در شش ماهه دوم سال جاری در کنار عینیت بخشی به برنامه‌های جهش تولید، طی هر بازدید یک واحد تولیدی افتتاح شود.

سرمست در بخش دیگری از سخنان خود انرژی‌های تجدید پذیر را یک اولویت در سطح دنیا و کشور دانست و با اشاره به شرایط جوی استان قم اظهار کرد: بایستی در جلسه‌ای مشترک با حضور نمایندگان وزارتخانه‌های مرتبط در راستای سرمایه‌گذاری در این زمینه تصمیم گیری شود.

کد خبر: ۴۳٬۵۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha