۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷
اگر رزم حسینی رای نیاورد، دولت وظیفه دارد بلافاصله یک وزیر جدید معرفی کند
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

اگر رزم حسینی رای نیاورد، دولت وظیفه دارد بلافاصله یک وزیر جدید معرفی کند

فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: حتی اگر آقای رزم حسینی رای اعتماد نیاورد، دولت وظیفه دارد یک گزینه مناسب را سریعا معرفی کند، زیرا احساس می‌شود در این موضوع یعنی عدم انتخاب وزیر صمت کارآمد، به مردم ظلم می‌شود.

به گزارش بازار، حجت الله فیروزی سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در خصوص معرفی رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهاد وزارت صنعت، معدن و تجارت؛ با تصریح بر اینکه در جامعه نسبت به انتخاب وزیر صمت حساسیت ایجاد شده است، گفت: چهار ماه و چند روز است که وزارت صمت با سرپرست اداره می‌شود در حالی که این وزارتخانه اهمیت بسیار زیادی دارد و در سالی که با عنوان جهش تولید نام گذاری شده است، این موضوع اهمیت بسیار بیشتری پیدا می‌کند.

وی نبود وزیر در وزارت صمت را با توجه به ابعاد و اهمیت آن، عامل بروز مشکلات زیاد در کشور دانست و عنوان کرد: در شرایط فعلی اقتصاد که قیمت‌ها لحظه‌ای تغییر می‌کند، نبود وزیر صمت فقط این مشکلات را عمیق‌تر می‌کند و نتایج آن را در صنایع مختلف شاهد هستیم.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان کرد: متاسفانه دولت به وزارت صمت و انتخاب وزیر آن، توجهی ندارد و توقع این بود که دولت از خود بدنه وزارت صنعت، معدن و تجارت یک نفر را معرفی کند اما متاسفانه این کار انجام نشد.

وی افزود: دولت در تمام این مدت حتی یک بار هم به مجلس نیامد و توضیحی در این باره ارائه نداده است و یا می‌توانست خیلی زودتر از این، یک وزیر معرفی کند تا این حد با مشکلات روبرو نشویم.

فیروزی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی اقتصادی نباید رفتارهای سیاسی انجام داد، عنوان کرد: مجلس یک نیروی کارآمد برای کمک به دولت و البته مدافع حقوق مردم است و به همین جهت مجلس گزینه‌های کارآمد را برای وزارت صمت انتخاب خواهد کرد و رای اعتماد می‌دهد.

وی بیان کرد: حتی اگر آقای رزم حسینی رای اعتماد نیاورد، دولت وظیفه دارد یک گزینه مناسب را سریعا معرفی کند زیرا احساس می‌شود در این موضوع یعنی عدم انتخاب وزیر صمت کارآمد، به مردم ظلم می‌شود و ضروری است، دولت اهتمام بیشتری در این زمینه داشته باشد زیرا قیمت‌ها، اصناف و همچنین بازار به این وزارتخانه مرتبط است.

کد خبر: ۴۳٬۵۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha