۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۷
۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلامی ساخته می شود
رئیس سازمان برنامه و بودجه:

۲ هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلامی ساخته می شود

ایلام- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: با همکاری سازمان برنامه و بودجه، بنیاد مسکن و کمیته امداد، دو هزار واحد مسکونی برای محرومان ایلامی ساخته می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت صبح امروز جمعه در دیدار با امام جمعه ایلام در محل دفتر نمایند ولی فقیه در استان، اظهار کرد: دو هزار مسکن ویژه مددجویان و نیازمندان ایلامی امروز کلنگ زنی و تا فروردین ماه امسال تکمیل و واگذار می شوند.

وی با بیان اینکه این پروژه ها مجزا از دیگر پروژه های مسکن در حال انجام توسط دولت است، افزود: تعداد کل واحدهای مسکونی در حال ساخت برای محرومان در سطح کشور حدود ۱۰۰ هزار واحد بوده که دو هزار واحد آن مختص مددجویان و نیازمندان استان ایلام است که با  همکاری کمیته امداد و بنیاد مسکن ساخته می شوند.

نوبخت، تکمیل واحدهای مسکن مهر و ساخت ۶۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام مسکن ملی را از دیگر اقدامات دولت برای تامین مسکن اقشار مختلف عنوان کرد و گفت: این پروژه ها تا پایان دولت تکمیل می شوند.

وی اضافه کرد: فلسفه وجود انقلاب اسلامی کمک ویژه به استان های محروم است و استانی همچون ایلام با توجه به درگیر بودن با جنگ تحمیلی باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

معاون رئیس جمهوری با اشاره به سال جهش تولید گفت: سازمان برنامه و بودجه، طرح هایی را که قابلیت افتتاح تا پایان دولت دارند در تمامی استان ها مشخص کرده و در تلاش هستیم این پروژه های اولویت دار را با تخصیص اعتبار مورد نیاز به سرانجام برسانیم.

کد خبر: ۴۳٬۴۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علی IR ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۴
      0 0
      این۸سال کجا بودین؟ تعهد واسه دولت بعد ایجاد میکنید؟