۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
کمک‌های ویژه سازمان برنامه و بودجه به طرح‌های عمرانی و واحدهای تولیدی ایلام
نوبخت خبر داد:

کمک‌های ویژه سازمان برنامه و بودجه به طرح‌های عمرانی و واحدهای تولیدی ایلام

ایلام- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه از توجه ویژه این سازمان برای تکمیل طرح‌های عمرانی ایلام قبل از پایان دولت خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمدباقر نوبخت عصر پنجشنبه در بدو ورود به استان ایلام در جمع خبرنگاران افزود: دو هزار واحد مسکونی در کمتر از یک سال در این استان افتتاح می شود که اولویت با مددجویان تحت پوشش کمیته امداد است. 

رئیس سازمان برنامه و بودجه از کمک این سازمان برای بهره برداری از طرح های در دست اقدام در ایلام تا پایان دولت خبر داد.

وی گفت: این سفر نشانه قدردانی از این مردم است و ره‌آوردهای خوبی برای توسعه استان خواهد داشت و فردا این کمک ها در جلسه شورای برنامه ریزی و اقتصاد مقاومتی استان تشریح می شود.

«محمد باقر نوبخت» معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور عصر امروز با استقبال مسئولان اجرایی استان وارد ایلام شد.

وی در بدو ورود به استان دو کارخانه مهم فولاد گستر آتنا و کوشاب غرب را در شهرستان چرداول افتتاح کرد.

واحد صنعتی کوشاب غرب با اعتبار ۳۰۰ میلیارد ریال و ۱۰ میلیون دلار با اشتغالزایی ۹۰ نفر و طرح صنعتی فولاد گستر آتنا نیز با اعتبار ۵۰۰ میلیارد ریال و ۲۵ میلیون دلار و اشتغال ۸۵ نفر در شهرستان چرداول افتتاح شد.

بر اساس این گزارش در این سفر دو روزه، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)، رئیس بنیاد مسکن کشور و تعدادی دیگر از مسئولان کشوری، نوبخت را همراهی می کنند.

کد خبر: ۴۳٬۴۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha