۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۱
راه‌اندازی بازارچه و حمایت از کسب‌وکارهای خانگی در هرمزگان
مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان خبر داد؛

راه‌اندازی بازارچه و حمایت از کسب‌وکارهای خانگی در هرمزگان

بندرعباس- مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان از راه‌اندازی بازارچه‌های موقت در شهرستان‌های استان در راستای بازاریابی و حمایت از کسب‌وکارهای خانگی خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، مریم یگانه صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران در استانداری بندرعباس با اعلام برگزاری دوره های آموزشی توانمندسازی اقتصادی زنان آسیب دیده و سرپرست خانوار اظهار کرد: به منظور توانمندسازی زنان، تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی با صندوق کارآفرینی امید و بانک توسعه و تعاون منعقد شده است.

وی افزود: انعقاد تفاهم‌نامه با اداره پست، ایجاد درگاه و غرفه های مجازی و ارتباط با پلتفرم e.bazar و معرفی زنان کارآفرین، ایجاد بازار فروش آنلاین در اپلیکیشن‌های مجازی به منظور توسعه مشاغل خانگی، تفاهم نامه سه جانبه با اداره کل فنی و حرفه ای و اداره کل امور زنان و خانواده و شرکت کاردوک در بخش فضای کسب و کار و اتصال به بازار از دیگر اقدامات انجام شده توسط اداره‌کل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان در زمینه اشتغال زنان است.

مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری هرمزگان به افزایش نرخ مشارکت اقتصادی زنان استان نسبت به دو دولت قبل اشاره داشت و بیان داشت: نرخ اشتغال زنان استان ٢/۵ درصد از میانگین کشوری کمتر است که برنامه‌ریزی شده که این آمار ارتقا پیدا کند.

یگانه با اعلام برنامه های راهبردی و چشم انداز یک ساله زنان؛ ایجاد بانک اطلاعاتی مدیران زن، بانک اطلاعاتی زنان سرپرست خانوار، توانمندسازی سیاسی زنان، راه‌اندازی بازارچه‌های موقت در شهرستان‌ها، بازاریابی، راه اندازی بازارچه، حمایت از کسب‌وکارهای خانگی و برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین را از مهمترین برنامه‌های آینده اداره‌کل امور زنان و خانواده استان ذکر کرد.

کد خبر: ۴۳٬۳۴۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha