۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۷
یک هزار میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه بهره برداری می‌شود
نوبخت:

یک هزار میلیارد تومان پروژه در کرمانشاه بهره برداری می‌شود

کرمانشاه- رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی تا پایان امسال و یا حداکثر تا سال۱۴۰۰ در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش بازار، محمدباقر نوبخت صبح پنجشنبه در سفر به استان کرمانشاه، پیگیری وضعیت طرح‌های عمرانی و تولیدی را از اهداف این سفر عنوان کرد و گفت: تلاش ما این است که تا پایان امسال طرح‌های عمرانی استان را به پایان برسانیم.

وی گفت: دراین سفر از پروژه‌های عمرانی استان بازدید می‌کنیم و از نزدیک با وضعیت پیشرفت فیزیکی و روند ساخت آنها آشنا می‌شویم.

نوبخت بهره برداری از واحدهای مسکونی ساخته شده ناشی از سیل و همچنین بهره برداری از مسکن افراد کم درآمد را نیز از برنامه‌های دیگر این سفر دانست و گفت: در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی موافقت نامه ساخت این واحدهای مسکونی را با استاندار کرمانشاه مبادله می‌کنیم.

معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه در ادامه با اشاره به سال جهش تولید، گفت: باتوجه به اینکه در سال جهش تولید قرار داریم طرح‌های ویژه تولیدی داریم که موافقت نامه این طرح‌ها را نیز در این سفر با استاندار کرمانشاه مبادله می‌کنیم.

نوبخت افزود: اینکه چند طرح عمرانی و تولیدی برای استان مدنظر است را به صورت جزئی‌تر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه به ریز مورد بررسی قرار می‌دهیم.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: یک هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی تا پایان امسال و یا حداکثر سال۱۴۰۰ در استان کرمانشاه به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر: ۴۳٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha