۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
تنظیم بازار، مطالبه جدی نمایندگان از رزم حسینی
نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد

تنظیم بازار، مطالبه جدی نمایندگان از رزم حسینی

پورابراهیمی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، با حمایت از برنامه های رزم حسینی برای تصدی وزارت صمت، گفت: تنظیم بازار، ایجاد ثبات در قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی و ساماندهی بازار خودرو از مطالبات اصلی ما از وزیر پیشنهادی صمت است.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمدرضا پورابراهیمی داورانی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به معرفی علیرضا رزم حسینی به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت به مجلس، گفت: سوابق کاری آقای رزم حسینی هم در حوزه اقتصادی و هم در حوزه اجرایی در جایگاه استاندار کرمان و خراسان رضوی بسیار برجسته است، از طرفی سابقه وی نشان دهنده رویکرد مبتنی بر رویکرد تعاملی با استفاده از ظرفیت های علمی و تخصصی در حوزه اجرایی است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از ویژگی‌های عملکردی وزیر پیشنهادی صمت، نوآوری در امور اجرایی است، یکی دیگر از ویژگی های وی، استفاده از تمام ظرفیت ها در بخش های مختلف از جمله مجلس، دستگاه قضایی، سطوح مختلف مراکز علمی و دانشگاهی، سندیکاها و تشکل ها است.

وی گفت: با توجه به اقدامات موثر رزم حسینی برای محرومیت زدایی در جنوب کرمان، ایجاد ظرفیت های اقتصادی در استان خراسان رضوی و ایجاد تحولات ساختاری بدون استفاده از منابع دولتی، وی این ظرفیت را دارد که اتفاقات بزرگی را در وزارت صمت رقم بزند. انتظار ما این است که رزم حسینی با نوآوری های خودش و استفاده از ظرفیت ها، اقدامات مثبتی را در وزارت صمت رقم بزند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: با توجه به رویکرد و نگاه رزم حسینی و عملکرد و کارنامه اجرایی وی، ارزیابی من به عنوان یکی از نمایندگان مجلس این است که وزیر پیشنهادی صمت می تواند در حوزه وزارتخانه تحولات بزرگی را ایجاد کند. خوشحالیم که وزیر پیشنهادی صمت از همرزمان ما در دوران دفاع مقدس است، رزم حسینی تجربه جانشینی فرماندهی سردار شهید سلیمانی را دارد.

پورابراهیمی افزود: ما از کلیات برنامه های وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت حمایت می کنیم، البته در جزئیات برنامه های وی، مطالب و پیشنهاداتی را داریم که این مسائل در نشست روز یکشنبه کمیسیون اقتصادی مجلس بررسی خواهد شد. از این رو تنظیم بازار، ایجاد ثبات در قیمت کالاهای اساسی و غیراساسی و ساماندهی بازار خودرو از مطالبات اصلی ما از وزیر پیشنهادی صمت است.

کد خبر: ۴۳٬۳۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha