۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۹
۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود
رئیس سازمان صمت سمنان:

۳ هزار میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی استان سمنان پرداخت می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان از معرفی ۱۶۳ متقاضی تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان خبر داد و گفت: با بررسی و تأیید نهایی بانک‌ها سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به این متقاضیان پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه ظهر چهارشنبه در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان به میزبانی استانداری بابیان اینکه پرونده ۱۶۳ واحد تولیدی متقاضی تسهیلات در استان به بانک‌های عامل معرفی‌شده است، اظهار داشت: با بررسی و تأیید نهایی بانک‌های عامل سه هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به این واحدها پرداخت می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌های موجود در راستای رونق تولید و تحقق شعار سال مبنی برجهش تولید بیان کرد: طرح ارائه تسهیلات رونق تولید برای تحقق این هدف همچنان ادامه دارد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان با اشاره به اینکه رفع مشکلات مالیاتی، بیمه‌ای و بانکی واحدهای تولیدی و صنعتی در دستور کار قرار دارد، ابراز کرد: تعیین تکلیف واحدهای تولیدی بدهکار و تملیکی از سوی بانک‌های استان تسریع شود.

تشنه دل با تأکید بر لزوم همکاری و مشارکت بانک برای تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان بیان کرد: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان طی سال گذشته عملکرد مطلوبی را در مقایسه با سایر استان‌های کشور داشته است.

کد خبر: ۴۳٬۲۲۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha