۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۴
تمام مبادی ورودی اصلی و فرعی در مرز مهران بسته می شود
استاندار ایلام:

تمام مبادی ورودی اصلی و فرعی در مرز مهران بسته می شود

ایلام- استاندار ایلام با اشاره به اینکه تمام مبادی ورودی اصلی و فرعی در مرز مهران بسته می شود، گفت: ورود زوار به مرز مهران به هر شکلی ممنوع است.

به گزارش خبرنگار بازار، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ویژه اربعین استان در محل استانداری ایلام اظهار کرد: از امروز تمامی مبادی ورودی اصلی و فرعی منتهی به مرز مهران بسته می شود.

وی با اشاره به اینکه این مهم توسط نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی و مرزبانی اجرایی می شود، گفت: مردم در این شرایط سخت کرونایی به طرف ایلام و مرزهای استان حرکت نکنند چرا که مرز کاملا بسته و تردد زوار ممنوع است.

استاندار ایلام اضافه کرد: از مواضع حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در ارتباط با کرونا و اربعین تشکر می کنیم، همه باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را نصب العین خود قرار دهیم که آن می تواند در امور مختلف راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه ورود زوار به مرز مهران به هر شکلی ممنوع است، افزود: تمامی پارکینگ های شهر مهران تعطیل است.

سلیمانی دشتکی بیان کرد: امسال هیچ برنامه ای برای تردد زوار در مرزهای استان وجود ندارد و از ورود زائر به داخل استان جلوگیری می شود.

وی گفت: یکی دیگر تصمیمات و مصوبات مهم در مورد اربعین، جلوگیری از ورود زائران از مرزهای سه استان همسایه کرمانشاه، لرستان و خوزستان به ایلام بوده است که با همکاری نیروی انتظامی، سپاه و ارتش پایش و  کنترل می شود.

کد خبر: ۴۲٬۹۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha