۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۹
ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت
در جلسه شورای راهبری و تلفیق بودجه؛

ضوابط مالی بخشنامه بودجه ۱۴۰۰ مورد بررسی قرار گرفت

سومین جلسه شورای راهبری و تلفیق بودجه با حضور معاونین و مدیران در محل سازمان برنامه وبودجه کشور برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت، در این جلسه پیوست‌های بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ شامل برنامه زمانبندی، ‌سقف اعتبارات هزینه ای و سرمایه ای حسب فصول عملیاتی، دستورالعمل بودجه شرکتهای دولتی، دستورالعمل بودجه ریزی مبتنی بر عملکرد، دستورالعمل تکمیل فرمهای دستگاه های اجرایی و همچنین نحوه تهیه و جمع بندی گزارشات لایحه بودجه  مورد بحث و بررسی قرارگرفت.

همچنین سید حمید پورمحمدی معاون اقتصادی، و هماهنگی برنامه و بودجه گفت: موضوعاتی که در این نشست مورد بررسی قرارگرفت مرور بخش‌های مهم بخشنامه بودجه سال ۱۴۰۰ از جمله منابع-مصارف و ضوابط مالی که باید منضم به بخشنامه بودجه باشد، که به‌زودی توسط ریاست محترم جمهور ابلاغ خواهد شد.  

وی افزود: ما امیدواریم تا پایان هفته جاری بخشنامه بودجه و پیوست‌های آن به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود تا دستگاه‌ها بتوانند بودجه خود را در موعد مقرر ارایه کنند.

وی همچنین گفت: علی‌رغم همه تهدیدها و تحریم‌ها و محدودیت‌های موجود در منابع درآمدی همه پرداخت های اجتناب ناپذیر از جمله حقوق کارمندان و بازنشستگان و همچنین پرداخت‌ها به طرح های عمرانی با نظم تاکنون انجام دادیم.

کد خبر: ۴۲٬۸۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha