۱ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
استفاده از امارات برای تنظیم روابط تجاری با دنیا یک فرصت است
رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک:

استفاده از امارات برای تنظیم روابط تجاری با دنیا یک فرصت است

اراک- بیکی، رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک با اشاره به پتانسیل‌های کشاورزی و صنعتی استان مرکزی گفت: می توانیم از وجود کشور امارات برای تنظیم روابط تجاری با تمام دنیا استفاده کنیم.

ناصر بیکی در حاشیه برگزاری وبینار معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری کشور امارات متحده عربی در گفتگو با خبرنگار بازار، در خصوص معرفی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری کشور امارات متحده عربی اظهار داشت: استان مرکزی در حوزه کشاورزی و همچنین ماشین آلات و قطعات صنعتی استانی غنی است.

بیکی با بیان اینکه استان مرکزی به سبب داشتن پتانسیل های کشاورزی و صنعتی بایستی بتواند نیازهای خودمان را برای تامین قطعات در بخش های صنعتی تامین کند، گفت: می توانیم از وجود کشور امارات برای تنظیم روابط تجاری با تمام دنیا استفاده کنیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی اراک بیان داشت: در این شرایط بد اقتصادی و تولیدی اتاق مشترک ایران و امارات می تواند به خوبی نقش خود را ایفا کند.

وی با اشاره به اینکه پتانسیل حوزه عایق های رطوبتی در استان مرکزی تولید بیش از ۷۰ درصد عایق های رطوبتی کشور است، بیان داشت: انجمن عایق های رطوبتی دلیجان نقش انجمن ملی عایق های رطوبتی را دارد، همچنین الیاف تیشو که مواد ایزالاسیون است در دلیجان تولید می شود که تولید و صادرات خوبی دارد و می توان از این پتانسیل ها برای افزایش مراودات تجاری با کشور امارات استفاده کرد.

بیکی اظهار داشت: با توجه به روند رو به رشد و پرشتاب جهانی شدن، هر کشوری باید زیرساخت های مناسب برای حرکت در این مسیر را داشته باشد، همچنین افزایش تولیدات و اشتغال یک کشور مستلزم صادرات و واردات است.

کد خبر: ۴۲٬۸۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha