۲۷ آذر ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
انتقاد معاون استاندار تهران از پیچ و خم های اداری بر سر راه صادرات

انتقاد معاون استاندار تهران از پیچ و خم های اداری بر سر راه صادرات

دماوند- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران گفت: بسیاری از بخشنامه‌ها و آئین نامه‌های صادر شده از سوی گمرک، مالیات، بازرگانی و ... تولید و حضور پایدار را در بازارهای بین المللی از بین می‌برد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد امامی امین ظهر چهارشنبه در نخستین جشنواره عسل دماوند، که با حضور مرتضی رضایی، معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد، طی سخنانی گفت: شهرستان دماوند به سبب برخورداری از مزیت‌های نسبی، یکی از قدیمی‌ترین زیستگاه‌های کندوهای زنبور عسل را به خود اختصاص داده و از برندهای معروف کشور است.

وی با بیان این که سعی داریم، مزیت‌های نسبی هر شهرستان در کشور معرفی شود، گفت: باید تلاش شود این محصولات را در کشور و بازارهای بین المللی بشناسانیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران سپس از برخی پیچ و خم های اداری بر سر راه تولیدکنندگان و صادرکنندگان انتقاد کرد و افزود: بسیاری از بخشنامه‌ها و آئین نامه‌های صادر شده از سوی گمرک، مالیات، بازرگانی و ... تولید و حضور پایدار را در بازارهای بین المللی از بین می‌برد.

امامی امین اضافه کرد: معمولا تولیدکنندگان از مسئولان انتظار دارند که مسیر را برای صادرات باز کنند تا در بازارهای بین‌المللی جایگاه خود را ایجاد و حفظ کنند و لذا در تلاش هستیم موانع موجود در مسیر توسعه صادرات را برطرف کنیم و صدور بخشنامه‌های وقت و بی‌وقت حال تولید را خراب می‌کند که باید جلوگیری شود

کد خبر: ۴۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha