۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۰
طرح جهش تولید دانش‌بنیان موانع پیش روی این شرکت‌ها را رفع می‌کند
سخنگوی کمیسیون ویژه جهش تولید مجلس:

طرح جهش تولید دانش‌بنیان موانع پیش روی این شرکت‌ها را رفع می‌کند

زارع، سخنگوی کمیسیون جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس از بررسی ماموریت‌های اصلی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور در راستای ارتقای زیست بوم نوآوری و اقتصاد دانش بنیان در کمیسیون متبوعش خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، رحیم زارع، در تشریح جلسه امروز (دوشنبه ۳۱ شهریورماه) کمیسیون ویژه جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، گفت: دستور کار امروز کمیسیون بررسی ماموریت‌های اصلی معاونت علمی و فناوری رییس جمهور در راستای ارتقای زیست بوم نوآوری و اقتصاد دانش بنیان کشور با حضور سورنا ستاری معاون رییس جمهور بود.

نماینده مردم آباده در مجلس شورای اسلامی افزود: براساس این گزارش هدف‌گذاری‌ شرکت‌های دانش‌بنیان مشخص شد از سوی دیگر لیستی از کالاهایی که توسط این شرکت‌ها تولید می‌شود که پیش از این وارد کشور می‌شد، نیز در نشست امروز ارائه شد.

سخنگوی کمیسیون جهش تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به زعم مسئولان معاونت علمی و فناوری رییس جمهور طرح جهش تولید دانش‌بنیان می‌تواند موانع پیش روی این شرکت‌ها را رفع کند، اضافه کرد: براساس گزارش ارائه شده تکنولوژی در کشور مسئول واحدی ندارد و مدیریت جزیره‌ای موجب ایجاد مشکلات بسیار شده است.

کد خبر: ۴۲٬۷۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha