۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
 دبیرخانه پیگیری تفاهم‌نامه ۶ هزار میلیاردی استانداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد
معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

دبیرخانه پیگیری تفاهم‌نامه ۶ هزار میلیاردی استانداری سیستان و بلوچستان تشکیل شد

زاهدان - معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دبیرخانه ویژه تفاهم‌نامه ۶ هزار میلیارد ریالی استانداری و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان تشکیل شد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، ماندانا زنگنه در نشست تشکیل دبیرخانه ویژه تفاهم‌نامه ۶۰۰ میلیارد تومالی استانداری سیستان و بلوچستان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اظهار داشت: اواخر مرداد امسال رئیس ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) به همراه تیمی از معاونان و کارشناسان این ستاد برای بررسی و شناسایی ظرفیت‌های این استان به زاهدان سفر کرد و در نهایت این سفر با امضا تفاهم‌نامه‌ای بین استانداری و این ستاد خاتمه یافت.

وی بیان کرد: بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در سه سال در بخش‌های مختلف سیستان و بلوچستان با بیش‌ از ۶  هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نزدیک به ۲۴ هزار طرح را افتتاح خواهد کرد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: این میزان سرمایه‌گذاری برای بیش‌ از ۷۴ هزار نفر اشتغال به همراه دارد که با توجه به نقش و تاثیر این تفاهم‌نامه در توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان با هدف پیگیری اجرایی شدن مفاد این تفاهم دبیرخانه‌ای ویژه بدین منظور تشکیل شد.

کد خبر: ۴۲٬۶۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha