۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۶
۹۰ درصد تولید کنندگان با بانک‌ها مشکل دارند
معاون قضایی دادستان کل کشور:

۹۰ درصد تولید کنندگان با بانک‌ها مشکل دارند

عمرانی، معاون قضایی دادستان کل کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰۰ پرونده باز در اختیار دارد که ۹۰ درصد تولید کنندگان با بانک‌ها مشکل دارند افزود: بیشتر مشکلات آنان در محاسبه سود و تسهیلات مرحله آخر به عنوان سرمایه در گردش است که این اشکالات باید مرتفع شود.

به گزارش بازار، سعید عمرانی معاون قضایی دادستان کل کشور درباره تعداد واحدهای تولیدی مصادره شده توسط بانک‌ها و سرنوشت آن‌ها گفت: اکنون در سراسر کشور حدود دو هزار واحد تولیدی تعطیل شده در شهرک‌های صنعتی مختلف داریم که دچار مشکل شده اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۰۰ پرونده باز در اختیار دارد که ۹۰ درصد تولید کنندگان با بانک‌ها مشکل دارند افزود: بیشتر مشکلات آنان در محاسبه سود و تسهیلات مرحله آخر به عنوان سرمایه در گردش است که این اشکالات باید مرتفع شود.

عمرانی ادامه داد: بانک‌ها بین سپرده گذار و تسهیلات گیرنده یک حد وسط هستند و با توجه به شرایط کشور حمایت از تولید کنندگان ضروری است.

معاون قضایی دادستان کل کشور درباره سرنوشت بنگاه‌های تولیدی تملک شده توسط بانک‌ها هم گفت: تعداد قابل توجهی از این واحدها به آشیانه پرندگان تبدیل شده است.

کد خبر: ۴۲٬۶۴۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha