۳۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۲
کمبود آب در شرق استان سمنان مانع فرآوری مواد معدنی می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان:

کمبود آب در شرق استان سمنان مانع فرآوری مواد معدنی می‌شود

سمنان- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با اشاره به کمبود آب و عدم تأمین آب موردنیاز در شرق استان گفت: این امر مانع از فرآوری مواد معدنی و شکوفایی اقتصادی در منطقه می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل ظهر یکشنبه در جلسه شورای هم‌خانواده به میزبانی شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان ضمن بیان اینکه معادن شرق استان سمنان به علت عدم تأمین آب موردنیاز، امکان فرآوری مواد معدنی را ندارند، اظهار داشت: فراهم کردن این زیرساخت یک مؤلفه تأثیرگذار و حائز اهمیت در رونق و شکوفایی اقتصادی در این مناطق است.

وی با تأکید بر لزوم تأمین آب موردنیاز بخش معدن بیان کرد: همکاری دستگاه‌های اجرایی مختلف در حوزه تأمین زیرساخت‌ها برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای استان سمنان ضروری است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بابیان اینکه توزیع آب به بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعتی و معدنی در این استان باید عادلانه باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر منابع آب در این حوزه عادلانه توزیع نمی‌شود و مسئولان مربوطه و دستگاه‌های نظارتی باید نسبت به تحقق این امر اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

تشنه دل تأمین آب را یکی از مطالبات مهم بخش صنعت و معدن این استان دانست و گفت: دستگاه‌های متولی و خدمت‌رسانی موظف‌اند نسبت به تأمین این زیرساخت اساسی اقدامی عملیاتی انجام دهند.

کد خبر: ۴۲٬۵۵۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha