۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸
۳ هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در مازندران شکل گرفته است
استاندار مازندران:

۳ هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در مازندران شکل گرفته است

بابل - استاندار مازندران استفاده از ظرفیت هلدینگ ها برای سرمایه گذاری و تکمیل پروژه های نیمه تمام را جزو برنامه ها اعلام کرد و گفت: تاکنون سه هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در استان شکل گرفته است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان عصر یکشنبه در حاشیه افتتاح طرح های دهه فجر در بابل با بیان اینکه مازندران در حوزه اعتبارات عمرانی جزو چند استان رتبه بالا قرار دارد، میزان اعتبارات عمرانی را هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

وی با تاکید براینکه تکمیل پروژه های نیمه کاره جزو اولویت های استان قرار دارد، گفت: به دلیل محدودیت های مالی و اعتباری در تلاش هستیم تا با تشکیل هلدینگ های ثروت آفربنی پای سرمایه گذران و هلدینگ های بزرگ را به استان باز کنیم.

وی از تشکیل هلدینگ ثروت آفرینی در استان خبر داد و گفت: این هلدینگ با پیش بینی سرمایه پنج هزار میلیارد تومانی در استان تشکیل می شود که تاکنون ۳۰۰ سهام ۱۰۰ میلیون تومانی آن تامین شده است.

استاندار مازندران، همچنین با عنوان اینکه بانک های دولتی نیز برای ورود به هلدینگ سرمایه گذاری باید اعتبار اختصاص دهند یادآور شد: با دعوت از شرکت سرمایه گذاری شستا، تاکنون سه هلدینگ بزرگ سرمایه گذاری در استان تشکیل شد تا خلاء سرمایه گذاری بزرگ را در استان رفع کنیم.

حسین زادگان تصریح کرد: تلاش داریم تا با کمک هلدینگ های سرمایه گذاری و بانک ها بخشی از کمبود اعتبار در حوزه سرمایه گذاری پروژه های اقتصادی را تامین کنیم و تاکنون ۱۰ هزار میلیارد ریال سرمایه از سوی هلدینگ و بانک ها تامین شد که می توانیم ۱۰ پروژه نیمه تاتمام را تامین کنیم.

استاندار مازندران همچنین با اشاره به انجام تلاش هایی برای رونق واحدهای تعطیل و نیمه تعطیل در استان گفت: تاکنون ۲۲۵ واحد صنعتی راکد و یا تملک شده توسط بانک ها احیا و از تملک خارج شده است.

کد خبر: ۴٬۲۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha