۲۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
انعقاد ۲۱۹ قرارداد طرح پژوهشی با دانشگاه‌ها
رئیس هیئت عامل ایمیدرو اعلام کرد

انعقاد ۲۱۹ قرارداد طرح پژوهشی با دانشگاه‌ها

غریب پور، رئیس هیئت عامل ایمیدرو از انعقاد قرارداد اجرای ۲۱۹ طرح پژوهشی در ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته، با دانشگاه‌ها از سال ۹۸ تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از ایمیدرو، خداداد غریب پور افزود: ایمیدرو و شرکت‌های تابعه و وابسته در راستای گسترش ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از توانمندی‌های دانشگاه‌ها برای توسعه بخش معدن و صنایع معدنی، در این مدت طرح‌های جدید پژوهشی به ارزش ۸۵۸ میلیارد ریال را با این بخش منعقد کرد.

وی ادامه داد: از این میزان، ۳۶ طرح به ارزش حدود ۱۴۲ میلیارد ریال مربوط به ایمیدرو است که با دانشگاه‌های تهران، صنعتی شریف، علم و صنعت، صنعتی امیرکبیر، جهاد دانشگاهی، انجمن مهندسی معدنی، تربیت مدرس، شهید بهشتی، صنعتی اصفهان، امام خمینی (ره)، کاشان، صنعتی همدان، گلپایگان و دانشگاه آزاد واحد سمنان منعقد شده است.

رئیس هیئت عامل ایمیدرو با اشاره به جزئیات طرح‌های پژوهشی منعقد شده با دانشگاه‌ها گفت: در سال‌های ۹۸ و ۹۹، شرکت‌های «فولاد مبارکه» ۵۳ طرح، «گل گهر» ۳۰ طرح، «مس سرچشمه» ۲۸ طرح، «ذوب آهن اصفهان» ۱۶ طرح و «شرکت تهیه و تولید مواد معدنی» ۱۲ طرح با دانشگاه‌ها منعقد کرده اند.

غریب پور افزود: علاوه بر این، شرکت‌های «مس سونگون» ۱۱ طرح، «آلومینای ایران»، ۱۰ طرح، «فولاد خراسان» ۹ طرح، «فولاد خوزستان» ۷ طرح، «چادرملو» ۵ طرح و «فولاد آلیاژی ایران» ۲ طرح با دانشگاه‌ها منعقد کرده اند.

وی با اشاره به گزارش عملکرد فعالیت‌های پژوهشی ایمیدرو با دانشگاه‌ها در سال‌های ۹۲ تا ۹۹ گفت: ایمیدرو در این مدت، در مجموع ۸۵ پروژه پژوهشی به مبلغ ۲۵۸ میلیارد ریال با دانشگاه‌ها قرارداد منعقد کرده است.

کد خبر: ۴۲٬۲۹۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha