۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۶
تردد در جاده های زنجان ۳۱ درصد کاهش دارد/ سهم ۸درصدی زنجان از آزادراه‌های کشور
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان:

تردد در جاده های زنجان ۳۱ درصد کاهش دارد/ سهم ۸درصدی زنجان از آزادراه‌های کشور

زنجان- علی اکبری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان گفت: طی پنج ماهه سال جاری تردد در جاده های استان زنجان بیش از ۳۱ درصد کاهش دارد و کرونا عامل مهم در کاهش ترددها بوده است. 

عبدالحسین علی اکبری در گفتگو با خبرنگار بازار، به وضعیت تردد در جاده‌های زنجان اشاره کرد و گفت: طی پنج ماهه سالجاری تردد در جاده های استان بیش از ۳۱ درصد کاهش دارد و کرونا عامل مهم در کاهش ترددها بوده است. 

وی اظهار کرد: طی این بازه زمانی آزاد راه های زنجان به تبریز و زنجان به قزوین بیشترین تردد در جاده های استان را به خود اختصاص دادند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان، با بیان اینکه طول راه های استان زنجان بیش از پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر است، گفت: طول آزاد راه های استان هم ۲۰۰ کیلومتر است. 

علی اکبری با بیان اینکه طول راه های اصلی و فرعی استان بیش از هزار و ۳۰۶ کیلومتر است، ابراز داشت: طول راه های روستایی استان هم بیش از چهار هزار و ۲۱۱ کیلومتر است و ۲.۷ درصد کل راه های روستایی کشور را دارد. 

وی افزود: این استان همچنین هشت درصد از طول آزاد راه های کشور را به خود اختصاص داده است. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان،با بیان اینکه طول بزرگراه های استان  زنجان ۱۱۴ کیلومتر است، تصریح  کرد: این استان ۰.۶ درصد بزرگ راه های کشور را دارد. 

کد خبر: ۴۱٬۶۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha