۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۶
برای سرمایه گذاری در کشور باید اتفاق مهمی رخ دهد
معاون اول رئیس جمهور:

برای سرمایه گذاری در کشور باید اتفاق مهمی رخ دهد

جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گفت: سرمایه گذاری و فعالیت در کشور با مقررات پیچیده‌ای روبرو است و بروکراسی در ایران خیلی سخت شده و حتما در این زمینه باید اتفاق مهمی رخ دهد.

به گزارش بازار، اسحاق جهانگیری در حاشیه نخستین جلسه کارگروه رفع موانع جهش تولید افزود: مهمترین رسالتی که فکر کردیم این کارگروه باید داشته باشد کاری کند تا تصمیمات شوراها اجرایی شود و در بخش مقررات زدایی البته بعد از تصمیم گیری ابلاغ می‌شود که هیچ کس حق ندارد مقررات جدیدی وضع کند مگر آنکه تعدادی از مقررات قبلی را لغو کند.

وی گفت: اگر فقط همین یک تصمیم گرفته شود حداقل جلوی انباشت مقررات جدید گرفته می‌شود به همین دلیل یکی از دستورهایی که برای کارگروه رفع موانع جهش تولید در نظر گرفته شده است بحث فضای کسب و کار است که وزارت اقتصاد گزارش خود را اعلام کند تا تصمیم گیری کنیم.

معاون اول رئیس جمهور افزود: امیدوارم کارگروهی که به دستور مقام معظم رهبری به تایید سران سه قوه تشکیل شده است تصمیمات آن نافذ باشد و سازمان بازرسی کل کشور به نمایندگی از رئیس قوه قضائیه در جلسه حضور دارد پیگیری و نظارت برمصوبات جلسه را به عهده خواهند گرفت.

جهانگیری گفت: این کارگروه می‌تواند یک جمع کارآمدی باشد و با انگیزه این موضوع را پیگیری کند.

وی افزود: از هفته آینده جلسات کارگروه رفع موانع جهش تولید به صورت هفتگی برگزار خواهد شد.

کد خبر: ۴۱٬۶۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      0 0
      خجالت بکش جهانگیر خان! سال آخر دولت یادت افتاده که مقررات پیچیده است؟؟؟ از سال 92 تا حالا سال چیکار میکردی ؟؟؟؟ تازه بیدار شدی؟؟؟؟؟؟