۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۰
اقتصاد دانش‌بنیان اولویت اصلی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری است
معاون علمی و فناوری رئیس جمهور:

اقتصاد دانش‌بنیان اولویت اصلی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری است

تبریز- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور با تاکید بر اهمیت توجه به اقتصاد دانش بنیان گفت: اقتصاد دانش‌بنیان اولویت اصلی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری است.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون علمی و فناوری رییس جمهور امروز در سفری یک روزه برای رونمایی از ۱۱ طرح فناورانه و شرکت در نشست اقتصاد بنیان آذربایجان شرقی به تبریز سفر کرده است.

سورنا ستاری ظهر امروز سه شنبه در حاشیه رونمایی از طرح های فناورانه در پارک علم و فناوری استان با بیان اینکه اقتصاد دانش‌بنیان در اقتصاد درونزا پیشران بوده و نقش مهمی دارد، گفت: استان آذربایجان شرقی در توسعه فناوری‌ها و اقتصاد دانش‌بنیان افق روشنی دارد و برای همین منظور اقتصاد دانش‌بنیان اولویت اصلی معاونت علمی و فناوری است.

ستاری با بیان اینکه در زیرساخت‌های فناورانه استان سرمایه ‌گذاری‌های ویژه‌ای صورت گرفته، ابراز داشت: تمامی حلقه‌های  زنجیره نوآوری از شتابدهنده‌های مراکز نوآوری گرفته تا کارخانه‌های نوآوری باید در یک راستا کار کنند تا اقتصاد دانش‌بنیان شکل گیرد.

گفتنی است در این سفر ۱۱ طرح فناورانه استان رونمایی شد و همچنین واگذاری اراضی به شرکت های فناور و دانش بنیان در پارک علم و فناوری استان انجام شد.

گفتنی است در این خصوص و در مرحله نخست ۹ قطعه زمین برای تولید محصولات فناورانه به شرکت های دانش بنیان استان واگذار شد.

کد خبر: ۴۱٬۶۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha