۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
ایمن سازی نقاط حادثه خیز در زنجان سرعت بگیرد
استاندار زنجان:

ایمن سازی نقاط حادثه خیز در زنجان سرعت بگیرد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه ۵۰ نقطه حادثه خیز در زنجان شناسایی شده است، گفت: امسال باید ایمن سازی نقاط حادثه خیز در استان سرعت بگیرد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح‌الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه شورای راهداری و حمل و نقل جاده ای  در محل استانداری زنجان، بر تقویت اورژانس و هلال احمر استان زنجان تاکید کرد و گفت: توجه به این امر مهم باعث کاهش مشکلات می شود. 

وی اظهار کرد: نقشه راه استان زنجان در همه ابعاد مدیریتی تنظیم شده و در حال اجرا است و  برای راه‌های استان نقشه راه تهیه شده است.

استاندار زنجان گفت: در خصوص توجه نکردن پیمانکار زنجان به تبریز به تعهدات خود قوه قضائیه نیز وارد عمل شده و  تذکرات جدی به پیمانکار این پروژه داده شده است.

حقیقی تاکید کرد: حل مشکل روشنایی آزاد راه زنجان به قزوین در کاهش تصادفات موثر بوده و در این میان ارتقای راه‌های اصلی به چهار خطه از مهمترین اقدامات در کاهش تصادفات است.

وی ابراز داشت: استان زنجان هشت درصد از آزاد راههای کشور را به خود اختصاص داده و در خصوص بزرگراه‌ها سهم استان زنجان کمتر از یک درصد است.

استاندار زنجان، بر لزوم ضرورت اختصاص ۱۰۰ درصدی اعتبار برای اجرای پروژه‌های مهم راه استان زنجان اشاره کرد و گفت: بیشترین تصادفات استان زنجان در مسیر منتهی به قیدار و محورهای روستایی ثبت شده است. 

حقیقی افزود: ۵۰ نقطه حادثه خیز در استان زنجان شناسایی شده  و باید اقدامات لازم برای اجرای پروژه‌های ایمنی راه در این مسیرها انجام شود و در سالجاری باید ایمن سازی نقاط حادثه خیز سرعت بگیرد. 

کد خبر: ۴۱٬۶۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha