۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۵
اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به قرارگاه محرومیت زدایی در ایلام
استاندار ایلام خبر داد

اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به قرارگاه محرومیت زدایی در ایلام

ایلام- استاندار ایلام از اختصاص ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به قرارگاه محرومیت زدایی در استان ایلام خبر داد و گفت: این میزان اعتبار در هلیلان و ملکشاهی هزینه می شود.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام،  قاسم سلیمانی دشتکی در نشست محرومیت زدایی این دو شهرستان با اشاره به پیگیری تسهیلات اشتغالزایی برای مناطق محروم، افزود: بیش از ۴۰ میلیارد تومان اعتبار به قرارگاه محرومیت زدایی شهرستان‌های هلیلان و ملکشاهی اختصاص یافته است.

وی عنوان کرد: ۱۰ میلیارد تومان از طریق بنیاد مستضعفان تسهیلات ارزان قیمت برای مناطق محروم استان مصوب شده که پیگیر اختصاص این مبلغ هستیم.

سلیمانی دشتکی افزود: در زمینه تخصیص تسهیلات برای اجرای صنایع مکمل زنجیره تولید نیز ۱۵۰ میلیارد تومان اختصاص یافته است که زمینه اشتغال جوانان منطقه را فراهم می‌کند.

استاندار ایلام در ادامه از دستگاه‌های اجرایی خواست حداکثر ظرف هفته آینده تفاهم نامه احداث مسکن در شهرستان‌هایی که زمین آن‌ها آماده ساخت است منعقد شود.

وی بیان کرد: ساخت ۱۰۰۰ واحد مسکونی برای مددجویان و مستضعفان، ساخت ۶۰۰ واحد مسکونی ایثارگران و آغاز ساخت منازل مسکونی به تعداد هزار و ۶۰۰ واحد در سایر مناطق استان از موضوعاتی بود که در این جلسه بررسی شد.

کد خبر: ۴۱٬۶۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha