۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
شرکت صنعتی گیتی تأمین صنعت در سمنان افتتاح شد
با حضور مسئولان کشوری؛

شرکت صنعتی گیتی تأمین صنعت در سمنان افتتاح شد

سمنان- شرکت صنعتی گیتی تأمین صنعت، تولیدکننده انواع قطعات خودرو با حضور مسئولان کشوری در سمنان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار بازار، شرکت صنعتی گیتی تأمین صنعت، تولیدکننده انواع قطعات خودرو با حضور مسئولان کشوری در سمنان افتتاح شد.

 مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در حاشیه افتتاح این طرح اظهار داشت: این واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری ۲۳ میلیارد و ۳۷۱ میلیون ریال و ظرفیت تولید سالانه چهار میلیون و ۷۰۰ هزار دستگاه انواع حس‌گر خودرو به بهره‌برداری رسید.

حسن‌ آل‌بویه با بیان اینکه ۸۷ نفر با بهره‌برداری از این پروژه مشغول به کار شدند، افزود: این واحد تولیدی در زمینی به مساحت چهار هزار و ۶۲۰ مترمربع‌ با زیربنای یک‌ هزار و ۷۴۲ مترمربع احداث شد.

وی با تأکید بر اینکه لزوم ارتقاء کیفیت محصولات و نوآوری آن‌ها در بازار رقابتی بیان کرد: این واحد تولیدی سالانه دو هزار مترمکعب آب و ۷۸ هزار مترمکعب گاز مصرف می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان اظهار کرد: با توجه به نقش صنعت در اقتصاد هر منطقه و اشتغال‌زایی پایدار، علمی شدن تولید و پیاده‌سازی ایده‌های نوآور در صنایع استان سمنان ضروری است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن صالحی‌نیا معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران و بابک دین‌پرست‌ معاون هماهنگی امور اقتصادی وزارت کشور در سفر یک‌روزه خود به سمنان در آئین افتتاح واحد تولیدی دانش‌بنیان گیتی تأمین صنعت در سمنان شرکت کردند.

کد خبر: ۴۱٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha