۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰
۲۵۰ هزار دانش‌آموز تبلت نیاز دارند
معاون مالی کمیته امداد امام(ره) خبر داد

۲۵۰ هزار دانش‌آموز تبلت نیاز دارند

باجلان، معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه ۷۵۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: از این تعداد ۲۵۰ هزار دانش‌آموز تبلت نیاز دارند که تاکنون ۵۰ هزار نفر در اولویت قرار گرفته‌اند تا تبلت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

به گزارش بازار، مجید باجلان معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) امروز در نشست خبری با بیان اینکه پس از بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه کمیته امداد با توجه به رسالتی که بر عهده دارد، وارد میدان شد، اظهار داشت: در مرحله اول پویش ایران همدل، هزار و ۸۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی در سراسر کشور راه‌اندازی شد.

وی افزود: تمامی هزینه‌های پویش ایران همدل از کمک‌های مردمی جمع‌آوری و ۱۲ میلیون غذای گرم و دو میلیون و ۳۰۰ هزار بسته معیشتی بین نیازمندان و مددجویان کمیته امداد توزیع شد.

معاون اداری و مالی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: ملت ایران در مرحله اول پویش ایران همدل ۵۴۰ میلیارد تومان کمک کردند.

باجلان گفت: در مرحله دوم پویش ایران همدل که از عید غدیر به مرحله اجرا درآمد، بادریافت مجوزهایی از وزارت بهداشت، دو هزار و ۴۰۰ آشپزخانه اطعام حسینی در سراسر کشور راه‌اندازی شد.

وی افزود: بیش از ۶۰ هزار نفر در آشپزخانه اطعام حسینی در حال فعالیت هستند و بیش از ۱۱ میلیون غذای گرم بین نیازمندان توزیع شده است.

معاون اداری و مالی کمیته امداد اضافه کرد: تاکنون یک میلیون و ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در قالب طرح احسان حسینی در سراسر کشور توزیع شده است.

باجلان با بیان اینکه ۳۵۰ میلیارد تومان تاکنون در طرح‌های اطعام حسینی و احسان حسینی هزینه شده است، گفت: تمامی این هزینه‌ها از محل مشارکت‌های مردمی و نذورات مردمی بوده است.

وی هزینه هر پرس غذای گرم را ۱۶ هزار تومان و ارزش هر یک از بسته‌های معیستی را ۱۵۰ هزار تومان اعلام کرد.

خانواده شهید قاسم سلیمانی به پویش ایران همدل پیوستند
باجلان با بیان اینکه در روز تاسوعای حسینی خانواده شهید قاسم سلیمانی به پویش ایران همدل پیوستند، افزود: به نیابت از سردار دل‌ها بیش از شش میلیون غذای گرم از تاسوعا تا اربعین حسینی بین نیازمندان توزیع خواهد شد و مردم می‌توانند کمک‌های خود را به نیت حاج قاسم به شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷ واریز کنند.

۲۵۰ هزار دانش‌آموز تبلت نیاز دارند
معاون اداری و مالی کمیته امداد با بیان اینکه ۷۵۰ هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت پوشش کمیته امداد هستند، بیان کرد: از این تعداد ۲۵۰ هزار دانش‌آموز تبلت نیاز دارند که تاکنون ۵۰ هزار نفر در اولویت قرار گرفته‌اند تا تبلت در اختیار آن‌ها قرار گیرد.

وی اضافه کرد: تمامی این تبلت‌ها دارای سیم‌کارت کودک هستند و سعی بر این است که حجم اینترنت آن‌ها رایگان باشد.

باجلان افزود: تبلت‌ها صد درصد ایرانی هستند و توسط شرکتی که تحت پوشش ستاد اجرایی فرمان امام (ره) است، ساخته خواهند شد.

وی بیان کرد: تمامی استارت‌آپ‌های وزارت ارتباطات به پویش ایران همدل پوستند و در پایان مرحله اول، ۱۰ میلیارد تومان کمک کردند که برای خرید تبلت کنار گذاشته شده است؛ در مرحله دوم پویش ایران همدل نیز ۱۲ شرکت استارت‌آپی شرکت کردند.

جشن عاطفه‌ها با همکاری پست
معاون اداری و مالی کمیته امداد همچنین درباره جشن عاطفه‌ها گفت: با کمک وزارت ارتباطات و شرکت پست از هفتم تا یازدهم مهرماه تمامی خودروهای پست جهت جمع‌آوری لوازم کمکی مردم در مناطق مختلف حضور خواهند یافت.

کد خبر: ۴۱٬۴۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • طاها IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
      0 0
      تبلت ندارم برای درس