۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۴
واریز کمک هزینه بیکاری ناشی از کرونا در قالب هنرکارت
مدیرعامل صندوق اعتباری هنر خبر داد

واریز کمک هزینه بیکاری ناشی از کرونا در قالب هنرکارت

سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو صندوق هستند، خبر داد.

به گزارش بازار، سید حسین سیدزاده، مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از صدور هنرکارت برای دارندگان نشان درجه یک هنری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که عضو صندوق هستند، خبر داد و گفت: کمک هزینه بیکاری ناشی از شیوع بیماری کرونا در قالب هنرکارت، به حساب آنان واریز خواهد شد.

سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به کاربرد این کارت گفت: هنرکارت، نوعی کارت بانکی عضو شبکه شتاب است که علاوه بر کارکرد مالی به عنوان شناسه هویت فرهنگی و هنری اعضای صندوق اعتباری هنر صادر می‌شود و تمامی تعاملات مالی صندوق با اعضا بر بستر آن ارائه خواهد شد.

وی افزود: ثبت نام صدور هنرکارت ویژه دارندگان نشان درجه یک هنری از دوشنبه ۲۴ شهریور از طریق سایت هنر کارت به نشانی honar.cards/Home/signup به مدت ۱۰ روز انجام می‌شود.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر تصریح کرد: در گام‌های بعدی این کارت در اختیار سایر اعضای صندوق قرار خواهد گرفت و اطلاعات تکمیلی مورد نیاز در خصوص زمان ثبت نام و نحوه دریافت هنرکارت سایر اعضا از طریق کانال‌های ارتباطی صندوق اعتباری هنر اطلاع رسانی خواهد شد.

کد خبر: ۴۱٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha