۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۲
همکاری قوا و به خط شدن همه ظرفیت کشور، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است
رئیس قوه قضائیه:

همکاری قوا و به خط شدن همه ظرفیت کشور، یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضائیه گفت: اگر موفقیتی در مقابله با ویروس کرونا داشتیم به این دلیل بود که همه ظرفیت کشور به خط شد؛ بویژه حضور و مشارکت مردم بسیار نقش آفرین بوده است.

به گزارش بازار، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضائیه عصر امروز و پس از جلسه سران قوا، در سخنانی تاکید کرد: امروز دشمن با جنگ روانی، اقتصادی و رسانه ای به دنبال مایوس کردن مردم و به دنبال اخلال در حوزه های اقتصادی و اجتماعی در جامعه ماست و در این شرایط همکاری همه قوا و به خط شدن همه ظرفیت کشور ضرورتی اجتناب ناپذیر است.

وی افزود: اگر موفقیتی در مقابله با ویروس کرونا داشتیم به این دلیل بود که همه ظرفیت کشور به خط شد؛ بویژه حضور و مشارکت مردم بسیار نقش آفرین بوده است.

رئیس قوه قضائیه گفت: دشمن ایجاد یاس را در بین مردم دنبال می کند و ما باید با اقدامات در همه حوزها اجرایی، تقنینی و قضایی و نظارتی و پیگیری ایجاد امید در مردم را دنبال کنیم.

آیت الله رئیسی افزود: بحث هایی که امروز مطرح شد دغدغه هایی است که در بین مردم وجود دارد و باید دغدغه همه ما باشد و همه باید در جهت رفع مشکلات و گره گشایی از زندگی مردم عزیزمان باشند.

کد خبر: ۴۱٬۲۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha