۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰
کرمانشاه قطب پتروشیمی کشور می‌شود
استاندار کرمانشاه:

کرمانشاه قطب پتروشیمی کشور می‌شود

کرمانشاه-استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه چهارمین پتروشیمی در استان کرمانشاه کار خود را شروع خواهد کرد، گفت: کرمانشاه به قطب پتروشیمی کشور تبدیل می‌شود.

به گزارش بازار، هوشنگ بازوند روز شنبه در مراسم بزرگداشت یوم الله ۱۲ بهمن در کرمانشاه به افتتاح و کلنگ زنی ۱۱۶۷ پروژه با اعتبار ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اشاره کرد و بیان داشت: به عنوان مثال یکی از این پروژه‌ها پتروشیمی اسلام‌آباد که یک پروژه بسیار بزرگی است سال‌ها تعطیل شده بود ولی الان دولت علیرغم اینکه قرار بود مطابق اصل ۴۴ دولت سرمایه‌گذاری نکند ولی با توجه به وضعیت استان کرمانشاه خودشان سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهند.

وی عنوان کرد: چهارمین پتروشیمی در استان کرمانشاه کار خود را شروع خواهد کرد و کرمانشاه را تبدیل به قطب پتروشیمی برای کشور می‌کند.

استاندار کرمانشاه افزود: قطعاً جمهوری اسلامی در ۴۲ سال گذشته خدمات ارزشمندی داشته که بدون تعارف باید به گذشته نظام جمهوری اسلامی افتخار کنیم و باید آنها را در این برهه زمانی که در واقع دشمنان دنبال کمرنگ کردن خدمات جمهوری اسلامی هستند به نسل آینده منتقل کنیم.

وی همچنین از مدیران خواست تا در ایام دهه فجر در مساجد حضور پیدا کنند و گزارش عملکرد نظام را در ۴۲ سال گذشته ارائه بدهند و با افتخار گزارشی از اقدامات ارائه دهند.

کد خبر: ۴٬۱۰۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha