۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۵
لزوم اتخاذ سیاست‌های انبساطی برای طرح‌های عمرانی
رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد

لزوم اتخاذ سیاست‌های انبساطی برای طرح‌های عمرانی

نوبخت، رئیس سازمان برنامه و بودجه، بر لزوم اتخاذ سیاست‌های انبساطی برای طرح‌های عمرانی و کاهش فشار از روی دوش مردم و فعالان اقتصادی تاکید کرد.

به گزارش بازار، دومین جلسه ستاد بودجه ۱۴۰۰ سازمان برنامه و بودجه با حضور رئیس این سازمان و اعضای ستاد بودجه کشور برگزار شد.

در این جلسه تعدادی از اقتصاددانان عضو ستاد با تشریح وضعیت اقتصادی کشور در سال جاری و پیش بینی وضعیت اقتصادی سال آینده، بر لزوم تقویت زیرساخت‌های اقتصادی، کاهش فشار تورم از روی دوش مردم و تولید کنندگان و حمایت از تولید، تامین مالی طرح‌های عمرانی کشور و مولد سازی دارایی‌های دولت تاکید کردند.

محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز در این جلسه در سخنانی، بر لزوم اتخاذ سیاست‌های انبساطی برای طرح‌های عمرانی و کاهش فشار از روی دوش مردم و فعالان اقتصادی تاکید کرد.

وی مولد سازی دارایی‌های دولت و اصلاح نظام مالیاتی را دو بخش مهم نظم بخشی به سیاست‌های مالی در قالب لایحه بودجه ۱۴۰۰ دانست و گفت: امیدواریم با اخذ نظرات کارشناسان اقتصادی و تلفیق این پیشنهادات با نظرات کارشناسی اعضای ستاد بودجه بتوانیم گزارش خوبی از لایحه بودجه سال آینده را برای تقدیم به دولت و تصویب این لایحه در هیئت وزیران و در موعد مقرر تقدیم آن به مجلس شورای اسلامی آماده کنیم.

کد خبر: ۴۱٬۰۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha