۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۵
هنرمندان صنایع‌دستی تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

هنرمندان صنایع‌دستی تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومانی دریافت می‌کنند

مشهد- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی از اعطای تسهیلات ۵۰۰ میلیونی تومانی و بالاتر به هنرمندان صنایع‌دستی خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از سازمان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی ابوالفضل مکرمی گفت: تسهیلات ۵۰۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و بیش از ۵۰۰میلیون تومان با کارمزد ۱۰ درصد به هنرمندان صنایع‌دستی پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه به هنرمندان صنایع‌دستی دارای مجوز شامل کارت شناسایی،پروانه فعالیت انفرادی یا فعالیت کارگاهی تسهیلات پرداخت می‌شود افزود: هنرمندان صنایع‌دستی که متقاضی دریافت این تسهیلات هستند باید طرح توجیهی فنی اقتصادی خود را به معاونت صنایع‌دستی این اداره کل تحویل دهند که پس از بررسی کارشناسی در جلسه کارشناسی صنایع‌دستی استان نتیجه اولیه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی درباره شرایط دریافت این تسهیلات اظهار کرد:این تسهیلات برای تمام بنگاه‌های تولید و توزیع (گروهی، انفرادی،شناسایی ) صنایع‌دستی در نظر گرفته‌شده و متقاضیان باید مدارک و مستندات شامل مشخصات، سوابق مالی و تضمین لازم  را برای بررسی به معاونت صنایع‌دستی این اداره کل ارسال کنند.

مکرمی فر تصریح کرد: هم‌چنین هنرمندان متقاضی دریافت این تسهیلات باید فرم طرح توجیهی را نیز تکمیل کنند.

وی درباره میزان تسهیلات نیز گفت: یک نوع تسهیلات تا سقف ۵۰۰ میلیون تومان با کارمزد چهار درصد و بازپرداختدو۲ ساله است که از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.

مکرمی فر افزود: هم‌چنین تسهیلات بالاتر از ۵۰۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۰ درصد و بازپرداخت دو ساله از طریق بانک گردشگری پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۴۱٬۰۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha