۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
تعاونی‌های تولید ماسک و پوشاک زنجان ۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان:

تعاونی‌های تولید ماسک و پوشاک زنجان ۶ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند

زنجان- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان گفت: تعاونی هایی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی در استان فعال هستند بیش از شش میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد رضا یوسفی صبح شنبه در جلسه ستاد پیشگیری از کرونا در محل استانداری زنجان، گفت: دولت به مشاغلی که در زمان شیوع ویروس کرونا دچار خسارت شدند تسهیلات پرداخت می کند.
وی اظهار کرد: تعاونی هایی که در زمینه تولید ماسک و پوشاک بیمارستانی  در استان زنجان فعال هستند بیش از شش میلیارد و ۹۵۰ میلیون ریال تسهیلات دریافت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه ۱۷ شرکت تعاونی جهت دریافت تسهیلات ۱۲ درصدی و سرمایه در گردش دوساله به مبلغ ۱۱۰ میلیارد ریال معرفی شدند، گفت: بر اساس توافق نامه با صندوق کارآفرینی امید، تعداد ۲۰ شرکت تعاونی  هم طی چند روز اخیر برای دریافت تسهیلات به صندوق معرفی شدند. 

وی در ادامه به بازرسی از واحدهای تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: در راستای مقابله با شیوع بیماری کرونا تاکنون سه هزار بازرسی از این واحدها در استان انجام گرفته است.

مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان برای کارگران سرویس ایاب و ذهاب دارند، افزود: ۷۰ مورد بازرسی از سرویس‌های ایام و ذهاب انجام گرفته است.

یوسفی افزود: در ورودی تمام واحدهای تولیدی و صنعتی استان مواد ضدعفونی کننده به کارگران داده می‌شود.

کد خبر: ۴۰٬۸۸۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha