۲۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
سوال نمایندگان از وزیر کار و اقتصاد درباره علت عدم پرداخت یارانه برخی خانوارها
طی هفته آینده در مجلس صورت می گیرد

سوال نمایندگان از وزیر کار و اقتصاد درباره علت عدم پرداخت یارانه برخی خانوارها

کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس طی هفته آینده به بررسی سوالات نمایندگان از دژپسند و شریعتمداری درباره علت عدم پرداخت یارانه برخی خانوارها می‌پردازد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، دستور کار نشست‌ کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی در روزهای (یکشنبه ۲۳ شهریور ماه)، (دوشنبه ۲۴ شهریور ماه) و (سه شنبه ۲۵ شهریور ماه) اعلام شد.

نمایندگان روز یکشنبه در کمیسیون برنامه و بودجه ضمن تبادل اطلاعات و اخبار به بحث و بررسی وضعیت و نابسامانی بوجود آمده در بورس و تدابیر و راهکارهای اتخاذ شده جهت جلوگیری از ادامه این وضعیت با حضور مسئولان ذیربط می‌پردازند و در روز دوشنبه هم نسبت به تعیین منابع مورد نیاز طرح تامین کالاهای اساسی تصمیم‌گیری خواهند کرد و در ادامه به بحث و تبادل نظر پیرامون اصلاح ساختار بودجه با محوریت گزارش کمیته ذیربط می‌پردازند.

همچنین، اعضای کمیسیون بودجه سوال محمدحسن آصفری نماینده اراک از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص علت عدم پرداخت یارانه معیشت به برخی خانواده‌ها، دو فقره سوال سیدجلیل میرمحمدی نماینده تفت و میبد از وزیر امور اقتصادی و دارائی در خصوص علت عدم پرداخت یارانه به برخی افراد واجد شرایط و سوال رحمت‌الله نوروزی نماینده علی آباد کتول را از وزیر نیرو در خصوص علت عدم توزیع عادلانه اعتبارات مورد رسیدگی قرار خواهند داد.

اعضای هیئت رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه همچنین در جلسه روز سه‌شنبه به بحث و بررسی عملکرد دیوان محاسبات کشور با حضور بذرپاش رئیس کل دیوان پرداخته و در ادامه کمیته فناوری اطلاعات در خصوص سامانه اعمال مصوبات لوایح بودجه سنواتی گزارش خود را ارائه می‌کند.

کمیته اقتصادی کمیسیون برنامه و بودجه در روز یکشنبه به بررسی راهکارهای تسریع در برق‌رسانی به چاه های کشاورزی با استفاده از ظرفیت ماده (۱۲) قانون رفع موانع تولید می‌پردازد و کمیته برنامه ریزی، آمایش و آمار هم ادامه بررسی نحوه ارتباط بودجه های سنواتی با برنامه های توسعه و سهم بخش های اقتصادی از بودجه کشور را در دستور کار خود قرار داده است.

کمیته امور اجتماعی و فرهنگی این کمیسیون در روز دوشنبه طرح استفساریه تبصره(۶۲) قانون برنامه دوم توسعه و عملکرد اعتبارات سال ۱۳۹۸ و شش ماهه سال ۱۳۹۹ جهاد دانشگاهی را بررسی می‌کند و کمیته دیوان محاسبات، امور مالی و اموال مجلس هم به لایحه اصلاح مواد(۲۳) و (۲۴) قانون محاسبات عمومی رسیدگی می‌کند.

کد خبر: ۴۰٬۸۰۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha