۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۶
 ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد 
با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی:

 ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال افتتاح شد 

هرمزگان- با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانسی و با حضور معاون امور اقتصادی استانداری هرمزگان، ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

 به گزارش خبرنگار بازار، طی مراسمی امروز ۲۰ شهریور ماه، طرح های متعدد ملی در جزیره قشم  استان هرمزگان به دستور دکتر روحانی رئیس جمهور اسلامی ایران با حضور ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

این طرح ها شامل تعداد ۱۴ پروژه در منطقه آزاد قشم با اعتبار ۱۱ هزار و ۶۳۰ میلیارد ریال و همچنین اعتبار ارزی ۳۴۰ میلیون یورو و اشتغال زایی برای ۳۵۴۱ نفر است که به بهره برداری رسید.

مهمترین پروژه ای که به نمایندگی از سایر پروژه‌ها در جزیره قشم با دستور رئیس جمهور و با حضور ایرج حیدری معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان افتتاح شد، پایانه صادراتی ترمینال نفتی دیرستان با ظرفیت تولیدی شش و نیم میلیون بشکه نفت است.

ترمینال کانتینری، شرکت تولیدی بتن، بهسازی معابر، احداث و بازسازی مدارس در سطح جزیره، احداث پارک محلات و پارک های خطی ساحلی، زمین های ورزشی، هتل و آپارتمان از جمله پروژه های دیگری است که در جزیره قشم افتتاح شدند.

کد خبر: ۴۰٬۶۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha