۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸
مسئولان باید در جریان مشکلات واحدهای تولیدی قرار گیرند
استاندار قزوین:

مسئولان باید در جریان مشکلات واحدهای تولیدی قرار گیرند

قزوین- استاندار قزوین گفت: در شرایطی که راهبرد اصلی ما برای مدیریت اوضاع تقویت و حمایت از تولید است مسئولان باید در جریان مشکلات و دغدغه های واحدهای تولیدی قرار گیرند.

به گزارش خبرنگار بازار، هدایت الله جمالی پور دیشب با حضور در دو واحد تولیدی و صنعتی استان قزوین که با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، اظهار داشت: اگر میخواهیم حمایت از تولید و صنعت به یک خط اصلی در مسیر فعالیت و کار ما تبدیل شود باید در گام نخست مشکلات و دغدغه های فعالین این عرصه را بشنویم و به این منظور حضور در واحدهای صنعتی و تولیدی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

وی بیان کرد: امروز دنیا به دنبال این است که ما در شرایط اقتصادی سختی که به آن گرفتار شده ایم زمین گیر شویم ولی این در حالی است که مردم ما شرایط سخت تری را نیز تجربه کرده اند و میدانیم که با تکیه بر نیرو و توان داخلی و هم افزایی میتوانیم از این مرحله نیز عبور کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: حمایت از اشتغال و تولید مهم ترین راهبرد ما در شرایط امروز است و همانطور که مقام معظم رهبری بارها تاکید کرده اند میتوانیم با دانش جوانان و استفاده از امکانات موجود چرخ تولید را به حرکت در آوریم.

جمالی پور گفت: استان قزوین با صنایع قدرتمندی که در خود جای داده است می تواند در این مسیر نقش اساسی داشته باشد و مدیریت استان نیز بر این باور است که با حمایت از فعالین صنعتی و تولیدی استان میتوانیم به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در همین مدت کوتاه نیز با همت اهالی صنعت و تولید در استان قزوین تحولات خوبی در حوزه کیفیت و کمیت محصولات رخ داده است که توانمندی استان را ثابت می کند.

 استاندار قزوین در پایان سخنان خود افزود: بازدید از واحدهای صنعتی و تولیدی استان به منظور راهکاری برای شناسایی نقاط ضعف و قوت و توانمندی های داخلی در استان به صورت مستمر انجام خواهد شد و امیدواریم مدیران استانی نیز در این بازدید ها در کنار ما حضور داشته باشند.

کد خبر: ۴۰٬۶۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha