۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۴
 صادرات کالا از زنجان ۲۸درصد کاهش دارد
استاندار زنجان:

صادرات کالا از زنجان ۲۸درصد کاهش دارد

زنجان- استاندار زنجان، با بیان اینکه قیمت هر تن کالای صادراتی از استان زنجان دو برابر میانگین کشوری است، گفت: طی پنج ماهه سال جاری صادرات کالا از استان کاهش بیش از ۲۸ درصدی دارد. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی شامگاه چهارشنبه درحاشیه بازدید از محل شهرک صنعتی آی تی، برق زنجان، به افتتاح شهرک صنعتی تخصصی آی‌تی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: آغاز به کار این شهرک در  توسعه اقتصادی استان بسیار موثر خواهد بود.

وی اظهار کرد: باید بسترهای لازم برای راه اندازی شهرک صنعتی آی تی و برق در استان زنجان فراهم شود. 

استاندار زنجان، گفت: مهاجرت نخبگان استان زنجان به پایتخت و سایر کشورها به دلیل عدم سرمایه‌گذاری است و این مسئله چند بعدی است که باید بررسی شود.

حقیقی از دعوت ۱۲ مدیرعامل شبکه بانکی به استان زنجان خبر داد و گفت: اختصاص بیش از پنج هزار میلیارد تومان تسهیلات برای توسعه استان نهایی شده که پروژه‌های مربوط به چهار هزار میلیارد تومان هم مشخص شده است. 

وی  به برگزاری جلسه گفتگوی دولت و بخش خصوصی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: جلسات شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان، تقسیم‌بندی شده و به صورت تخصصی در حوزه‌های مختلف برگزار می‌شود و توفیقات خوبی هم حاصل شده است. 

استاندار زنجان با بیان اینکه استان زنجان در خصوص جذب سرمایه گذار خارجی عملکرد خوبی دارد، افزود: در حجم سرمایه‌گذاری خارجی زنجان رتبه اول کشوری را به خود اختصاص  داده است. 

حقیقی با بیان اینکه قیمت هر تن کالای صادراتی از استان زنجان دو برابر میانگین کشوری است ، گفت: طی پنج ماهه سالجاری صادرات کالا از استان کاهش بیش از ۲۸ درصدی دارد. 

کد خبر: ۴۰٬۶۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha