۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان ۱۰۰ درصد زمین تامین شد
استاندار زنجان:

برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن در زنجان ۱۰۰ درصد زمین تامین شد

زنجان- استاندار زنجان با بیان اینکه برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان ۱۰۰ درصد زمین تامین شده است، گفت: این استان در آورده مالی برای اجرای این طرح در سطح کشور برتر است. 

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه طی پنج ماهه سال جاری واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است، گفت: طی سالجاری ۱۳واحد تولیدی و صنعتی تعطیل وارد چرخه تولید شده است. 

وی به اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان اشاره کرد و افزود: سهم استان زنجان از این طرح ۱۳ هزار و ۵۵۰ واحد مسکونی است. 

استاندار زنجان، با بیان اینکه برای اجرای طرح ملی اقدام مسکن در استان زنجان ۱۰۰ درصد زمین تامین شده است، گفت: این استان در آورده مالی برای اجرای این طرح در سطح کشور برتر است. 

حقیقی با بیان اینکه استان زنجان در بخش کاداستر کشاورزی رتبه اول کشوری را دارد، تاکید کرد: برای نخستین بار اسناد تک برگی به کشاورزان طی یک ماه گذشته صادر شد. 

وی با بیان اینکه با شیوع کرونا آموزش به صورت مجازی شده است، افزود: در این راستا برای ۷۱۲ روستا با جمعیت بالای ۲۰ خانوار پروژه فناوری و ارتباطات تعریف شده است و متاسفانه در دو شهرستان ماهنشان و خدابنده دسترسی به اینترنت بسیار ضعیف است. 

استاندار زنجان، تصریح کرد: ارتباطات فناوری در مسیر تهم به چورزق و زنجان به طارم هم بسیار ناپایدار می باشد. 

حقیقی به پنجره واحد سرمایه گذاری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: این استان رتبه اول پنجره واحد سرمایه گذاری را دارد و ۱۶ استان از این پنجره واحد استفاده کردند و ما آموزش های لازم را ارائه دادیم. 

کد خبر: ۴۰٬۵۱۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha