۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴
تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان کاهش یافت
استاندار زنجان:

تعداد مقرری بگیران بیمه بیکاری در زنجان کاهش یافت

زنجان- حقیقی، استاندار زنجان گفت: در سال گذشته سه هزار و ۳۵۱ نفر در زنجان بیمه بیکاری دریافت می کردند که در پنج ماهه سال جاری این تعداد به دو هزار و ۳۵۰ نفر رسیده و بیش از هزار نفر کاهش دارد.

فتح الله حقیقی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه طی پنج ماهه سالجاری هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان زنجان تعطیل نشده است، گفت: مشارکت اقتصادی در این استان از ۴۱.۹ درصد به ۴۹.۹ درصد رسیده است.

وی اظهار کرد: این استان در نرخ مشارکت اقتصادی رتبه دوم کشوری را به خود اختصاص داده و نرخ مشارکت اقتصادی بانوان هم در استان مطلوب است.

استاندار زنجان، به فضای کسب و کار در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این استان جایگاه برتر کشوری در فضای کسب و کار را دارد.

حقیقی به بیمه اجباری در استان زنجان اشاره کرد و یادآور شد: بیمه اجباری در استان زنجان از ۱۰۹ هزار نفر در سال ۹۷ به ۱۱۶ هزار و ۲۶۹ نفر در سال ۹۸ رسیده است.

وی به پرداخت بیمه بیکاری در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در سال گذشته سه هزار و ۳۵۱ نفر در استان زنجان بیمه بیکاری دریافت می کردند که در پنج ماهه سال جاری به دو هزار و ۳۵۰ نفر رسیده که بیش از هزار نفر کاهش دارد.

استاندار زنجان، تصریح کرد: کاهش بیمه بیکاری در استان زنجان نشان می دهد اشتغال این استان رو به توسعه است و واحدهای تولیدی و صنعتی فعالیت خوبی دارند.

حقیقی ورود سرمایه گذاران به استان زنجان را خوب اعلام کرد و افزود: سرمایه گذاری خارجی در استان از نظر کیفی بسیار عالی است.

کد خبر: ۴۰٬۴۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha