۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
کمتر از ۳ درصد منابع بانک های کشور در آذربایجان شرقی متمرکز است
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های آذربایجان شرقی:

کمتر از ۳ درصد منابع بانک های کشور در آذربایجان شرقی متمرکز است

تبریز- رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های آذربایجان شرقی گفت: کمتر از سه درصد منابع بانک های کشور در بانک های آذربایجان شرقی متمرکز است.

به گزارش خبرنگار بازار، عادل غلامی عصر امروز در حاشیه جلسه بررسی مشکلات بانکی واحدهای صنعتی و تولیدی آذربایجان شرقی که در محل استانداری برگزار شد، به خبرنگاران گفت: بانک های استان تمام تلاش خود را برای رونق تولید و حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی به کار گرفته اند.

وی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما رفع موانع بخش تولید است، افزود: برای همین منظور تلاش می کنیم تا نقش مهمی در تحقق شعار سال که به نام جهش تولید نامگذاری شده است، داشته باشیم.

غلامی با اشاره به اینکه نهایت همکاری را با واحدهای تولیدی در وصول مطالبات داریم، ادامه داد: برخی واحدها با وجود این همکاری و با وجود مصوبات کارگروه تسهیل، حاضر به ایفای تعهدات خود نسبت به بازپرداخت تسهیلات نیستند.

وی با اشاره به اینکه بانک‌ها به ناچار و براساس اختیار قانونی اقدام به صدور اجرائیه ثبت سند می‌کنند، گفت: امیدواریم واحدهای تولیدی و اقتصادی نیز بانک ها را در این خصوص همراهی کنند.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه نسبت مصارف به منابع بانکی در استان ۶۰ درصد است، گفت: کمتر از ۱۰ درصد از مصارف بانک‌های استان مربوط به مطالبات معوق است و از نظر منابع بانکی در بین پنج استان برتر کشورمان قرار داریم.

کد خبر: ۴۰٬۳۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha