۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
میلیون‌ها آمریکایی همچنان بیکارند
نامزد سابق ریاست جمهوری امریکا:

میلیون‌ها آمریکایی همچنان بیکارند

سندرز، نامزد سابق ریاست جمهوری در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها گفت هنوز میلیون‌ها آمریکایی بیکارند.

به گزارش بازار، برنی سندرز، نامزد سابق ریاست جمهوری در انتخابات مقدماتی دموکرات‌ها گفت هنوز میلیون‌ها آمریکایی بیکارند.   سناتور برنی سندرز در گفتگو با سی ان ان گفت: شاید ایده خوبی باشد که امروز مصادف با روز کارگر اذعان کنیم هزاران کارگر که خدمات ضروری در این کشور ارائه کرده اند، جان خود را از دست دادند. مهم است که مردم آمریکا قدردان (آنها) باشند و این از خودگذشتگی بزرگ را محترم شمارند. همچنین مهم است که بدانیم امروز که روز کارگر است، میلیون‌ها نفر به خاطر بیماری همه گیر کووید ۱۹ هنوز بیکارند. در نتیجه بسیار مهم است که سنا همان کاری را بکند که مجلس نمایندگان انجام داد و طرحی را تصویب کند که هفته‌ای ۶۰۰ دلار در اختیار خانواده‌ها قرار می‌دهد تا مطمئن شویم که مستاجران مجبور به تخلیه خانه هایشان نخواهند شد و اجازه ندهیم کسی در این کشور گرسنگی بکشد؛ بنابراین کنگره باید کارهای زیادی انجام دهد. امیدوارم سنا از مجلس نمایندگان دنباله روی کند.

مجری سی ان ان گفت: در روز کارگر شما به این نکته مهم اشاره کردید که این کارگرانی که در زمان شیوع کرونا خدمات ضروری را ارائه می‌کنند بسیار باشهامت هستند و متاسفانه بسیاری از آن‌ها بسیار بسیار بیمار شده اند و بر اثر این بیماری همه گیر جان خود را از دست داده اند. چرا با جمهوریخواهان و رئیس جمهور، نه بر سر کل بسته پیشنهادی دموکرات ها، بلکه فقط بر سر اختصاص یک تریلیون دلار یا یک تریلیون و ۵۰۰ میلیارد دلار برای کمک به آن کارگران در روز کارگر توافق نمی‌کنید و مبارزه برای توافق بر سر مسائل دیگری را که می‌خواهید به یکی دو ماه دیگر موکول نمی‌کنید؟  

سناتور سندرز گفت: فکر می کنم آنها نشان داده اند که مایل به توافق هستند، بلکه تا همین حالا هم خیلی (با جمهوریخواهان) راه آمده اند. دولت جمهریخواه ما و اعضای جمهوریخواه سنا با دادن یک تریلیون دلار به ثروتمندترین افراد و بزرگترین شرکت ها در کشور مشکلی ندارند و حاضرند ۷۴۰ میلیارد دلار برای ارتش هزینه کنند که بیش از مجموع هزینه دفاعی ۱۰ کشوری است که (از نظر هزینه های دفاعی) بعد از این کشور قرار دارند. می دانید چیست؟ کارگرانی بسیار زیادی در آمریکا در رنج و سختی به سر می برند. آنها نمی تواند شکم بچه هایشان را سیر کنند و نگرانند که مجبور به تخلیه خانه شان شود. بیایید از این کارگران دفاع کنیم. همراهی در جهت دستیابی به توافق اشکالی ندارد، اما بیایید به کارگران در این کشور پشت نکنیم.   

کد خبر: ۴۰٬۳۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha