۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸
استان سمنان ۱۱۰۰ تعاونی فعال دارد
معاون استاندار سمنان:

استان سمنان ۱۱۰۰ تعاونی فعال دارد

سمنان- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با بیان اینکه یک هزار و ۱۰۰ تعاونی فعال در استان وجود دارد، گفت: تعاون سهم ویژه ای در اشتغال موجود در سطح استان دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رضا شریفی نژاد ظهر سه شنبه در پانزدهمین دوره تجلیل از تعاونی‌های برتر استان سمنان در سالن اجتماعات اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به فعالیت یک هزار و ۱۰۰ تعاونی در استان، بیان کرد: تقویت و توجه به توانمند سازی تعاونی‌های استان سمنان یک اولویت و سیاست است.

وی با بیان اینکه تولید امروز یکی از عرصه‌های سخت کشور است، تاکید کرد: با همراهی تعاونی‌ها می‌توان تولید را تسهیل کرد.

معاون استاندار سمنان گفت: با تمام امکانات و ظرفیت‌ها و توان برای جهش تولید گام برمی‌داریم و انشاالله بتوانیم سهم خود را از تولید ناخالص ملی بالا ببریم.

شریفی نژاد با بیان اینکه با ظرفیت و قابلیتی که در حوزه تعاون وجود دارد می‌توانیم شاهد تسهیل در تولید استان سمنان باشیم، بیان کرد: مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تعاون در کشور برای رونق و جهش تولید تأکیدات فراوانی داشته و دارند لذا باید به این امر توجه کرد.

وی توسعه تولید داخلی و ملی را مولود تقویت تعاونی ها دانست و تاکید کرد: باید تعاون در استان تقویت شود تا بتوانیم از ظرفیت های تولید به خوبی بهره ببریم.

به گزارش خبرنگار بازار، در این مراسم از تعاونی های برتر استان سمنان تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: ۴۰٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha